Ik ben op zoek naar een huurhuis met minimaal 4 slaapkamers. Het liefst in Paramaribo Noord, wie heeft een tip?
Erg bedankt!
Barbara
Ik ben op zoek naar een huurhuis met minimaal 4 slaapkamers. Het liefst in Paramaribo Noord, wie heeft een tip?
Erg bedankt!
Barbara
Hallo Barbarart, Paramaribo Noord wordt vaak genoemd als een net en veilig stadsdeel, hoewel er meer buurten zijn in Suriname waar je prettig kunt wonen. Kijk eens op Suritrade. Via deze site heb ik succes gehad bij de huur van een vakantiehuis: http://www.suritrade.com/isc/classifieds.cgi?action=show&Category=Onroerend+goed&Variable=realestate.variables&SubCategory=Woonhuis+te+huur+in+Suriname&Session=42d02ae80e7e3972
Of kijk op de Nederlandse startpagina van het Suriname Dashboard onder “verhuur woningen”. Daar worden iets van 17 verhuurbedrijven genoemd. Sommige richten zich echter op vakantiewoningen:
Zorg wel voor een proffessionele/betrouwbare verhuurder en maak duidelijke afspraken. Dan komt het wel goed.
Suc6!
Bedankt voor de tips. Ik heb idd gekeken op het net, maar het zijn vooral vakantiewoningen die worden verhuurd. Ik ga de sites bekijken waar je het over had!
Beste Barbarart,
Heel misschien weet ik wel een goed huis voor je. Het is wel ver op Noord, maar een goede buurt.
Ik zeg wel misschien, want het kan zijn dat ik er zelf ga wonen, hahahaha.
Ben nog aan het bekijken uit de keuzes die ik heb, welke ik zal kiezen en anders zal ik je aanbevelen aan die persoon als je dat wilt?
Dag
Esther
Ontdek het Machtige Regenwoud, De Wilde Dieren en De Kleurrijke Bevolking Van Suriname