Hulp gezocht voor opzetten van kleinschalig eco landbouw land in Turkije / Fethiye

Hallo
Ik (vrouw 55 jaar) heb een klein stuk land vlak bij Fethiye. Ik wil graag kleinschalig (ecologisch) gaan boeren maar heb hulp nodig voor het bewerken van het landje. Ik vroeg me af of er mensen belangstelling hebben om te helpen hiermee. Ik heb een huis met genoeg kamers dus inwoning is geen probleem en kost kunnen we samen doen. Het is een gebied op het platteland van Turkije maar wel in een toeristisch gebied. Ben benieuwd of er mensen zijn die willen helpen met mijn plan.

beste, ook ik heb een stuk landbouwgrond in denizli, heb er enkele jaren terug een 100 tal olijven geplant. heb nog een 10 tal hectare andbouwgrond maar heb er niets mee gedaan wegens weinig steun en alleen was het echt niet te doen. ondertussen ben ik terug in belgie maar heb steeds plannen om te emigreren naar turkije.
uw project wekt interesse bij mij, wat voor hulp zoekt u juist en is het ook de bedoeling dat u met dit project inkomsten verwerkt . graag wil ik met u wat verder schrijven en kan er in de toekomst een samenwerking uit komen.
mijn naam is yasar, leef en ben geboren in belgie , ben van turkse afkomst ken het land vrij goed , heb er in mijn jeugdjaren gewerkt in toerisme en verkoop, ben een man van 43 , zou graag eerst zelf in turkije wat voorbereiding doen om er later met mijn gezin te leven.
indien u wat info en ervaring met mij wilt delen laat her maar weten
groetjes Yasar

hallo Ayger
ik weet iemand in kalkan een turkse jonge man die heeft verstand van eco systeem maar hij kan het finaceel niet opzetten en in die regio wil men er niet in investeren misschien dat je met hem in contact wil hebben

Beste,
Wij hebben plannen voor in de toekomst (±2j) iets op te starten voor de straathonden ginds. Om dit te bekostigen zouden we ginder scooters aankopen voor te verhuren aan toeristen en ons huis hier in Belgie te verhuren. We hebben ginds connecties om dit te realiseren van iemand die vast werkt in de luchthaven van Antalya die ook in dit project wil. Misschien kan dit project wel samen?

Hallo Ayger,

Leuk initiatief! Zelf heb ik een onderwijs-achtergrond, Turks gestudeerd en ga regelmatig naar Turkije.
Ik heb zeker interesse in je plan. Woon je ook in Fethiye, of ga je er regelmatig heen? Kun je nog wat meer vertellen, zoals: wat wil je precies verbouwen, ben je afhankelijk van de inkomsten, hoe wil je meer draagvlak krijgen voor je plan?
Ik zou het leuk vinden er meer over te horen. (via mail of tel.)

Succes,

Rienk Jan van der Woude
rienkjanvanderwoude@gmail.com
06-42014139

hallo wij hebben plannen om Nederland te verlaten en dit lijkt ons een leuke uitdaging

misschien wilt u contact met ons

Mijn man zou je hiermee eventueel van dienst kunnen zijn. Hij is turks uit de buurt van Denizli en heeft verstand van landbouw. Je mag me altijd per pb contacteren