"Ik ben een klein project in ecotoerisme in het Noorden van Tunesië aan het opzetten. Het is een bescheiden project om te proberen regionaal economisch belang, toerisme en milieuaspecten samen te brengen in een innovatief project. Het bestaat nu uit een stuk land van 10 hectare op slechts 300 meter van het strand en ben bezig een ontwerp te laten maken voor de ontwikkeling en de nodige vergunningen voor eco-recreatie terrein. De grond ligt op 70 km van de luchthaven van Tunis, 60 van de haven van Rades en 80 km van Hammamet.Nu zoek ik medewerking of expertise van Nederlandse bedrijven die willen meewerken of investeren maar vooral deskundig adviesover het aanvragen van subsidies van Nederland of Europa om dit duurzame plan te helpen ontwikkelen.Misschien een stichting oprichten? Ik zoek iemand die ervaring heeft met Europese subsidies aanvragen en/of zoek partner die kan meehelpen of eventueel ervaringen uitwisselen. IK kom uit Tunesië en ik woon 33 jaar in Nederland en heb beide nationaliteiten NL plus TN
Mail : mounir0000-9@hotmail.comTel 0623665831