Hulp gevraagd zomer 2010 op luxe familie vakantie resort in Frankrijk

Gevraagd: hulp op luxe familie vakantie resort, gerund door Nederlanders in midden Frankrijk
Wij hebben ons leven 7 jaar geleden een andere wending gegeven en zijn in Frankrijk een toeristisch bedrijf gestart.
Inmiddels zijn wij zo gegroeid dat er tijdens het hoogseizoen een team van minimaal 8 mensen zal zijn welke ons komt versterken bij de dagelijkse werkzaamheden zoals kinderanimatie, sport- en spel, tafel dekken en afruimen, hulp in en rond de keuken, bardienst bij het zwembad etc.
Naast hard werken, kun je in je vrije tijd lekker genieten van de faciliteiten op het Domaine. Interesse?
Stuur dan een mail naar Judith van Domaine de la Porte en motiveer waarom je ons zou willen komen helpen. Wij geven je zakgeld, een slaapplaats in een eigen tent en de maaltijden.
Je profiel: enthousiast, contactueel vaardig, representatief, humor, flexibel, aanpakker, taal: Nederlands (Frans is niet noodzakelijk)

Hartelijke groet,

Judith Kram
www.domainedelaporte.com

Absoluut interesse, Alleen ben ik gebonden aan de schoolvakanties, aangezien ik werkzaam ben in het onderwijs als docent lichamelijke opvoeding. Ik heb de helft van de zomervakantie mijn dochter, maar zou iemand kunnen meenemen om op haar te passen terwijl ik werk. Ik ben iemand die niet vies is van aanpakken, maar ben niet de jongste (38). Ik hoor graag van u.

Niek Roelofs

Geachte heer/mevrouw.

Wij, Lindi 20 jaar en Linda 22 jaar en beide wonende in Drenthe zijn op zoek naar een werkplek/baan in het buitenland en na uw advertentie te hebben gelezen is onze interesse daarmee gewekt.
Bij deze zouden wij meer informatie willen over hetgeen dat u op deze site aanbied.
Wij zouden namelijk willen weten om hoe zo’n lange periode het gaat en wat het zakgeld zou bedragen. Ook zijn wij benieuwd naar de reis naar jullie toe en hoe dat in zijn werk gaat, en voor wie deze kosten zouden zijn.
Hopelijk hebben wij u voldoende te hebben geinformeerd en hopen dan ook op een positief bericht van uw kant.

Met Vriendelijke Groet,
Linda en Lindi

Hoi,
Kijk ook eens op op de website van Search Jobs Abroad of bij Buitenland werken. Daar staan ook banen op !
Vakantiewerk in het buitenland – > Search Jobs Abroad

Groet Vincent!

hey

Ik ben een 21 jarige jongeman uit België en haal binnenkort mijn diploma als sociaal cultureel werker. Ik heb al wat ervaring met jongeren vanuit mijn jeugdbewegingsleven en vroeg me af of je nog mensen zocht om deze zomer te komen helpen. Ik zou het alvast een leuke ervaring vinden

Hallo,
Mijn naam is Eef, ik ben 20 jaar. Deze wintervakantie heb ik 2weken in een hotel gewerkt in Zweden waar ik alles mocht doen, van kamers, keuken, bediening tot hout halen en de hond uitlaten. Verder heb ik veel ervaring met kinderen, ben au-pair geweest en pas al sinds mijn 14e op. In het weekend werk ik in een kledingzaak. Ik studeer aan de kunstacademie en ben deze zomer opzoek naar een baantje in het buitenland. Laat weten of jullie interesse hebben.
Groetjes Eef

Hi ik ben Jocelyn Raat
en ben 18 jaar ik en me vriendin Severine van der poel willen graag vakantie werk in het buitenland gaan doen.
dit lijkt ons wel wat. maar we zouden graag naar een land willen waar ze ook veel engels spreken. we willen dus werken en de taal zodoende leren.
nou had ik uw mail gelezen, het lijkt ons erg leuk om dit te doen maar ik neem aan dat jullie hier geen engels spreken.
zou u mijn hier nog een mailtje over willen sturen.
alvast bedankt. gr…Jocelyn en severine

Dit klinkt wel mooi!

Ik ben Thomas, 18 jaar oud. Sinds ik vorige vakantie ben gaan backpacken in baskenland, van Bayonne tot St Sébastian, heb ik de smaak te pakken gekregen. Ik wil deze zomer daarom ook weer gaan backpacken door Europa. Maar het lijkt me ook leuk om even niet te reizen. Ik heb nog niets geplanned, maar als ik 2 weken bij jullie kan helpen, zou dat super zijn.

Hard werken ben ik wel gewend. Ik heb vanaf mijn 14e hockey training gegeven, aan de allerkleinste tot mijn eigen leeftijd. Heb ik dit altijd heel leuk gevonden. Afgelopen twee zomers heb ik ook op een strandtent in de bediening gewerkt bij Bloemendaal aan zee.

Groeten,
Thomas

hoi,

ik ben Hanneke, 18 jaar en het lijkt me leuk om te helpen in jullie vakantie resort,
ik heb frankrijk altijd al mooi gevonden en het spreekt me aan om iemand te kunnen helpen terwijl ik op ‘vakantie’ ben,

verder heb ik nog geen ervaring met werken in het buitenland,
ik hoop dat er nog een plekje is,

groetjes hanneke

Hoi mijn naam is Adrie ik ben 45 jaar en ben opzoek naar vrijwilligerswerk op een camping. Ik ben daar in 2007 mee begonnen en het is mij zeer goed bevallen. Ik ben beschikbaar vanaf begin april tot begin september. Mijn werkzaamheden op de vorige camping waren een snackbar runnen barwerk onderhoud van het terrein en allerhand klusjes. Ik hoop u zo iets duidelijker te hebben gemaakt.

Groeten van Adrie

ik heb jaren recaratie gedaan ik heb ook een trainis diploma van de knvb ik kan goed organiseren misschien ben ik wat voor jullie heb veel ervaring en heb de tijd ik spreek engels en duits en een beetje portugees meer info 0032499754232

Een goedemiddag, ik ben een man van 60 jaar veel ervaring ook in de horeca en heb geen werk meer. Ik ga vanaf 20 maart zo`n drie maanden aan de slag in de dordogne daarna…
hartekijke groeten [EMAIL=“r.dijkema@hotmail.com”]r.dijkema@hotmail.com

beste,

ik heb zojuist gelezen dat jullie op zoek zijn naar mensen voor de komende zomer.
Het lijkt mij wel wat om jullie te komen helpen.
Ik zal me eens kort voorstellen.
Ik ben Eline verlinde, 18 jaar (19 worden).
Ik woon in België, maar leef dit jaar voor een jaartje in Honduras (Midden-Amerika).
Ik keer terug in de eerste week van juli.
Ik zat al sinds mijn 8 in een jeugdbeweging, waarvan de laatste 2 jaar in de leiding.
Ik speel ook volleybal, en heb ook hier al 2 jaar training gegeven aan meisjes van 8 tot 11 jaar.
Ik heb mijn middelbare school afgemaakt in de richting Techniek-Wetenschappen.
Mijn moedertaal is Nederlands, verder spreek ik nog Frans, dit is niet perfect, maar ik kan mijn plan trekken. Ook in het Engels beschik over een basis. En door mijn jaar in Honduras is ook Spaans een taal die ik vlotjes kan spreken.

Ik zou het echt leuk vinden om vakantie met werk te combineren deze zomer.
En Frankrijk is een land dat me wel aanspreekt.
Ik ben beschikbaar in de laatste week van juli, augustus, en de eerste 2 weken van september.
Ik zou het liefst werken in de kinderanimatie of sport- en spel.

Ik heb wel nog enkeel vraagjes:

• hoe wordt het vervoer gereld om tot op daar te komen? (Ik beschik nog niet over een rijbewijs)
    is het openbaar vervoer een optie? en zijn dit kosten die ik zelf moet betalen?
  • over hoeveel zakgeld gaat het precies?
  • Moet je elke dag werken, of zijn er dagen die je vrij hebt? En is er dan ook iets te zien in de buurt?

Laat me iets weten,
Eline
email: [EMAIL=“eline_verlinde@hotmail.com”]eline_verlinde@hotmail.com