Hallo,
Mijn naam is Sabine Gerdes en ik ben heel erg geïnteresseerd om de zomervakantie (15 juli tot en met 28 augustus) in het buitenland door te brengen. Voornamelijk Scandinavië, omdat ik het zo’n geweldig gebied vind, ondanks de grote verschillen tussen de landen. (Daarom kan het ook zijn dat u dit berichtje bij een ander land nog een keer tegen komt).
Ik zal kort iets vertellen over mezelf: ik ben 20 jaar en kom uit Groningen. Ik studeer momenteel de opleiding voor Docent Duits in Leeuwarden. Hiervoor heb ik een halfjaar aan de universiteit in Groningen gestudeerd, en wel Scandinavische talen en culturen. Mijn hoofdtaal was Deens, en dat vond ik geweldig. De klanken, cultuur, alles. Ook ben ik vele keren (ong. 20) in Denemarken geweest, enkele keren (2) in Noorwegen en meerdere keren (4) in Zweden. Ook ben ik enkele dagen in Finland geweest.
Ik zou me hierbij dan ook voor verschillende soorten banen willen aanbieden: ik kan een soort van au-pair zijn, maar ook een hulp in het huishouden of medewerker in een hotel.
Met mijn talen (Nederlands, Duits, Engels en een beetje Deens (en ik versta ook Fries, zou dit nodig moeten zijn)) ben ik redelijk veelzijdig en ik ben zeer bereid om mijn handen uit te steken.
Hopelijk heb ik uw interesse gewekt, en laat u iets van u horen?
Vriendelijke groeten,
Sabine Gerdes