Huisvesting stage Miami

Hoi allemaal,

Volgend jaar september wil ik samen met een klasgenoot 6 maanden stage gaan lopen in Miami. Dit gaan we waarschijnlijk via een stagebemiddelingsbureau regelen. De huisvesting kan ook via dat bureau, dan zijn we p.p. 600 dollar kwijt voor een prive-appartement met 2 slaapkamers…
Omdat ik geen flauw idee heb van de huurprijzen in Miami zou ik graag willen horen of dit een normale prijs is, of dat we beter/goedkoper zelf ter plaatse iets kunnen zoeken.

Ik ben benieuwd!

Groeten Mandy

Hi huur prijs klinkt goed, is het dicht bij de lokatie waar je stage gaat lopen ? Openbaar vervoer is niet zoals in NL of kijk of je een auto kan
huren of kopen in die periode. Heb je al een stagiere plek ? zo niet kijk
dan ook op www.interexchange.org

Groetjes [EMAIL=“Yoli@shopussa.com”]Yoli@shopussa.com

Hey! Bedankt voor je reactie!
We hebben nog geen stageplek, maar heb trouwens ook nog geen idee of het appartement een goede ligging heeft…
Bedankt voor de tip in ieder geval, ga zeker even op die site kijken!

Ik heb trouwens ook wel een leuke site gevonden voor huurappartementen, staan ook leuke dingen tussen:

http://www.sublet.com/spider/learealist.asp?city=miami+area&state=florida

Groetjes Mandy

:wereld:De huur van 600 p.p. klinkt heel realistisch zeker als het inclusief gas, water, licht is. De prijs is wel afhankelijk van het gebied waar je zit. Het openbaar vervoer vind ik beter dan verwacht en daar kun je je goed mee redden hoor. Het is alleen een grote stad met flinke afstanden dus verkijk je niet op de reistijd. En het is natuurlijk heel Nederlands maar de stad leent zich heel goed om te fietsen!!!
In welk deel v.d. stad ga je stage lopen? Welke branche? Horeca, bedrijfsleven o.i.d?

Late reactie… Maar ik ben bezig met het zoeken van een juridische stage. Vrij lastig, we doen het dus ook via een stagebemiddelingsbureau die daar op zich al veel ervaring mee heeft. En waar we precies komen te wonen/werken weten we dus ook nog niet. Zodra ik meer weet zal ik hier wel vaker te vinden zijn, kan niet wachten! :wink: