Vanaf 27 augustus begin ik mijn stage fysiotherapie voor 4 maanden bij J v Eenennaam.
De praktijk is binnen loopafstand van het postkantoor Groot Kwartier, het praktijkadres : van Kinsbergenlaan 6-8. De dagelijkse route die hij rijdt ivm met eventueel meerijden : Caracasbaaiweg - Schottegatweg - Nieuwe Havenweg - Schottegatweg - van Kinsbergenlaan.
Weet iemand geschikte accomodatie in deze buurt?
ik hoor het graag!
Alvast bedankt! jantinekonijn@yahoo.com
Hoi hoi, mijn huisgenootje loopt ook stage bij een fysiotherapeut op Curacao.
Groot Kwartier is vlakbij ons!! Wij wonen in OostJongbloed en eigenlijk hoef je alleen een hoofdweg (bonamweg/gosieweg) op die uit te rijden en je bent er dan. Neem eens een kijkje op www.casalulu.tk of op een van onze websites:
Ik ben ook op zoek naar woonruimte maar dan voor mij, mijn man en 2 kinderen van december 2010-juni 2011. Wat is een goede buurt en waar moet ik zijn (websites)???
neem een kijkje op de Curacaose ‘marktplaats’ www.viavia.net , daar worden altijd woningen aangeboden!
Bijna alle buurten op Curacao zijn ok/goed. Het belangrijkste is om een veilige woning te hebben. Buurten die ik zelf leuk, rustig of kindvriendelijk vind, is Jan Thiel (is prachtig maar je moet er wel wat voor neertellen!), Jongbloed, Brievengat, Mariepompoen…
Ik adviseer je om op viavia.net te kijken. Via een makelaar zou ik het niet doen want dan betaal je echt teveel!
Ik verhuur zelf ook woningen, alleen komt er pas 1 leeg per 5 januari en het is een 2kamer appartement (dus 1 hele ruime slaapkamer en woonkamer).
Mocht ik wat voor je kunnen doen of heb je nog vragen, laat het me weten. Ik help je graag op weg.