De huisoppas Utrecht, dat ben ik! Mijn naam is Door. Op het moment ben ik nomade. Wie voor langere tijd van huis weggaat, vanwege een reis, om zich als expat tijdelijk elders te vestigen, om uit te proberen of samenwonen gaat werken, of om welke reden dan ook, kan zich tot mij wenden. Ik hou het huis bewoond, verzorg het huisdier en de plant. Mijn aanwezigheid houdt inbrekers op afstand. En mochten er tijdens je afwezigheid nog bepaalde dingen geregeld moeten worden vanuit huis, dan kan ik dat overnemen.
Ik ben broodschrijver. Drie dagen in de week werk ik als redacteur voor een online vakblad bij een vaste werkgever in Utrecht. Daarnaast schrijf ik freelance voor kranten en bladen. Ook ben ik eindredacteur, docent creatief schrijven en ik schrijf weleens een boek.
Veel meer dan de drie b’s heb ik niet nodig: bed, bank en bureau. En een keuken waar ik lekker vegetarisch kan koken en mijn favoriete brood kan bakken.
Ik pas op huizen, katten, kippen en knaagdieren. Hoewel ik ook van honden hou, vind ik mijzelf niet geschikt als hondenoppas. Regelmatig werk ik lange dagen buitenshuis en ik ga vaak op pad. Ik zou me diep schuldig voelen als Woefie treurig thuis zit te wachten met een volle blaas.
Naast huis en dier, kijk ik ook graag om naar de tuin. Ik heb tien jaar lang een huis met een grote tuin gehad. Ik hou vooral van eetbare gewassen. Kortom, een tuin is geen enkel bezwaar. Integendeel!
Vanwege mijn werk, gaat mijn voorkeur uit naar oppashuizen in de stad Utrecht of in de omgeving. Maar ik ben ook te porren voor mijn oude liefde Amsterdam en voor Haarlem of Hilversum. Het gaat om een periode van minimaal een maand.
Meer info? Bezoek mijn website: www.huisoppasutrecht.nl