Huisgenoten gezocht, kamers te huur vanaf 5 februari

Vanaf 5 februari hebben wij de twee kamers die wij verhuren weer vrij!

In een gezellig, groot huis centraal gelegen tussen Mambo & Punda in een goede buurt. Steenrijk, bieden wij kamers aan;
een kleine 1 persoonskamer (ANG600,-) &
een grote 1 persoonskamer, mogelijkheid tot bijzetten bed. (ANG800,-)
Supermarkt en busjesroute op loopafstand.
Wasmachine, internet, eigen kluis op de kamer, opberghok en waakhondje aanwezig.
Prijzen zijn inclusief gebruik van water,stroom en wekelijkse schoonmaak!

Ayo!
Joshua en Wendy

Hallo,

Ik zou graag wat meer informatie willen over de kleine kamer.

Met vriendelijke groet,

Amber van Breenen

Hey Amber,

Hierbij wat info over het hoe en waarom, en de kamers die wij verhuren.

Ik ben vanaf april 2008 samen met mijn vriend op Curacao komen wonen. Omdat de kosten voor wonen (huur, electra, gas en water) in een goede buurt op het eiland zo hoog zijn hebben wij in plaats van een appartement zoals velen doen, een huis gehuurd met 3 kamers. De twee kamers die wij over hebben mogen wij verhuren aan tijdelijke bewoners. Het maakt het wonen betaalbaar en gezellig!

Het huis staat in een van de meest centrale wijken van Willemstad. Steenrijk. Dit licht precies tussen het strand van Mambo (3 min) en Punda (3 min) in. Op een route van vele busjes en niet ver van de ringweg. (Binnen twee minuten ben je op de ring)

Alle vertrekken, dus ook de kamers, hebben een grote plafondfan voor verkoeling.
We hebben een gezellige huiskamer en Porch met veel buitenruimte waar je ook nog lekker kan zitten/werken.
De kosten voor de kamer 600 gulden (kleine kamer) Dit is afhankelijk van de koers ongeveer 250 euro.

In het huis is internet aanwezig en ook hebben we een wasmachine waar gebruik van gemaakt kan worden.
Het huis is goed beveiligd. Voor alle ramen hebben we hekwerk zodat ramen lekker open kunnen blijven! Ook hebben we een lieve “waakhond” rond lopen.

De prijzen van de kamers zijn inclusief water, gas, electra.

Als er nog meer vragen zijn, let me know.
Als je hyves hebt: daar staan enkele foto’s van het huis op:
Wendyvisser.hyves.nl

Ayo!
Wendy