Huis te huur vanaf voorjaar 2010

voor alle mensen die van plan zijn voor langere tijd op Aruba te gaan wonen…
vanaf voorjaar 2010 willen wij ons geheel gemeubileerde huis in Noord verhuren. Het huis heeft 2 ruime slaapkamers, komplete keuken met koelkast en combi oven/magnetron, een beschutte patio, een 6 bij 4 groot tuinhuis/schuur met extra toillet en spoelbak in de ommuurde achtertuin en een bijzonder aangelegde onderhoudsvrije tuin om de gehele woning… neem gerust contact op als je vragen hebt.

Ik zal het in gedachte houden voor als ik langer dan een jaar er blijf…

Hallo,

Ik ga vanaf maart 2010 voor 10 maanden stage lopen op Aruba, nu vroeg ik me af per wanneer dit zou zijn? En hoeveel de huur bedraagt per maand?

Groet Kim

Hoi Sandra,

Ik zit eraan te denken om in het voorjaar naar Aruba te gaan. Heb alleen op dit moment nog geen idee hoelang ik daar ga verblijven.
Welke periode hebben jullie in gedachten?
Waar staat jullie woning trouwens? En wat is de huurprijs?

Gr. Mariska

Beste Sandra,
Begin 2011 ga ik starten bij mijn nieuwe werkgever op Aruba en derhalve zoeken wij een woning voor langere termijn op aruba. Kan je ons verder helpen?
m vr groet,
Leo

Hallo Leo,
Grote kans dat ik je verder kan helpen. Ons huis is te huur vanaf begin 2011. Het is een zeer ruim nieuw huis in oud Arubaanse stijl gebouwd, gelegen in de omgeving Noord. Rustige woonomgeving, grote geheel verzorgde bijzonder ingerichte en ommuurde tuin. Zowel dicht bij het strand als bij de stad.
Het woonoppervlak is in totaal 168m2. Het woonhuis heeft twee grote slaapkamers, woonkamer met gedeeltelijk open keuken , badkamer en een ruime patio. In de tuin een tuinhuis met openslaande deuren, waarin o.a. de wasmachine en een tweede toillet.
Hang- en sluitwerk met veiligheidskeurmerk en een alarminstallatie.

Als je nieuwsgierig geworden bent, neem even contact op. Dit kan zowel telefonisch als per mail.(M 0620019287 of @ [EMAIL=“sandrabosman@hetnet.nl”]sandrabosman@hetnet.nl) Foto’s zijn beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Sandra Bosman