Te huur voor stagelopers/vrijwilligers een woning dichtbij het centrum (7 minuten) huurprijs per maand inclusief water/licht/gas/internet voor 200/225 euro per maand. De woning heeft 2 indelingen namelijk een appartement met 2 kamers dat kost 500 euro per maand.
De woning is geheel en al goed beveiligd, rustige sociale buurt.
In de woonomgeving heb je genoeg supermarkten, restaurant, taxibedrijven etc.
Voor meer informatie [EMAIL=“martin@indiashop.be”][mailadressen kunnen uitgewisseld worden door een privé-bericht]
beschikbaar vanaf januari 2012.
De foto’s kan je zien op de volgende site
groet.
waarom is mijn mailadres gewijzigd,zonder mij op de hoogte te stellen.
Wie is martin??? Mijn mailadres is [EMAIL=“martin@indiashop.be”][mailadressen kunnen uitgewisseld worden door een privé-bericht]
Hoi Ramoni,
Ik heb je mailadres verwijderd, omdat dit niet de bedoeling is op het forum.
Ook zal je adres hier nog jaren blijven staan, voer voor spambots (die ons forum dagelijks bezoeken).
Mensen kunnen contact met je opnemen door je een privé-berichtje te sturen, dan krijg je ook een mail.
Groetjes, Cyriellie
ok , dan is het duidelijk, had het idee dat het om een “inbreker” ging …lol.thanks!!
[quote=“RAMONI, post:1, topic:101445”]
Te huur voor stagelopers/vrijwilligers een woning dichtbij het centrum (7 minuten) huurprijs per maand inclusief water/licht/gas/internet voor 200/225 euro per maand. De woning heeft 2 indelingen namelijk een appartement met 2 kamers dat kost 500 euro per maand.
De woning is geheel en al goed beveiligd, rustige sociale buurt.
In de woonomgeving heb je genoeg supermarkten, restaurant, taxibedrijven etc.
beschikbaar vanaf januari 2012.
Geen probleem ![]()
Woning bezet febr-juli 2012 / appartement met 2 kamers staan open.
hallo,
welke straat is het appartement?
groeten,
marjet
heb het adres via een prive mail gestuurd.
groet