Huis te huur op Curacao!

Ben je op zoek naar een woning op Curacao? Wij hebben een knus huisje te huur, authentiek Curacaos huisje, zeer centrale lokatie, veilige, zeer geliefde wijk. Het huisje heeft twee en een halve slaapkamer, 1 badkamer, grote achterporch, volledig beveiligd, automatisch hek, carport. Wil je meer informatie? Email: [EMAIL=“pepper4ever2@yahoo.com”]pepper4ever2@yahoo.com

Update: Huisje is tot December 2008 verhuurd.

Beste meneer/mevrouw,
wij zijn geintresseerd in uw huisje. Wij zitten met deze situatie: van januari t/m juni willen 2 personen (vrouwen 20 en 22) naar Curacao een half jaar werken! Het andere deel (ook 2 vrouwen 21 en 23) moeten stage lopen van september t/m februari 2009. Hier zitten twee lege maanden tussen. Wij wilden weten of je voor deze langere periodes ook het huis verhuurd en wat de totale kosten daarvan zijn? Ik hoop spoedig van u te horen!
Met vriendelijke groet,
Chiara Vegt

hoi pepper, met melania is uw woning nog vrij dan wil ik hem graag huren kunt u hierover contact met mij op nemen via mail [EMAIL=“msmiet@hotmail.com”]msmiet@hotmail.com ik ben met spoed op zoek naar een woning.