Huis met internet zuid hongarije om vier maanden te huren

Hallo iedereen,
ik zoek een plek voor een bekende.Deze persoon wilt ook Servie bezoeken, dus liefst zuid hongarije

wat is vereist INTERNET

ideaal is regio Pecs

goed nieuws deze persoon wilt huren voor 4 maanden

Groeten

Hi Tom,

Ik heb je titel veranderd in vier maanden.
Welke periode, hoe groot, zwembad?, tuin, enz. En wat wil of kan hij/zij ervoor betalen…
Je kunt me ook mailen droomhuisinhongarije@gmail.com

groet,
Sandra

van 25 July tot 24 augustus en van 16 tot 30 september zitten ze al in mijn huisje.
Deze periode geef ik dus nie meteen af, maaar september staat nog open

Dus deze mensen zoeken dus nog verblijf van begin juni -eind mei (defenitieve datum aankomst weet ik morgen)
tot 25 Juli.

En vanaf 24 augustus tot 16 september. (misschien verkiezen ze wel de hele maand september bij jullie)

Kan ik de prijs weten voor de hele maand Juni dus de prijs voor Juli tot de 25 ste
En de prijs vanaf 24 augustus tot 16 september (eventueel volle maand)

Kan ik ook de Locatie weten (mensen willen ook richting servie dus die kanten zou ideaal zjn)

Gelieve zou ik nog een keer willen zeggen dat internet een vereiste is

Prijs doe een voorstel t is een ierse koppel

Groeten

Hallo Tom.

Ik heb je een paar dagen geleden een bericht gestuurd, ik krijg nu een reserveringsaanvraag voor een periode, die jij hebt aangegeven, wanneer weet je iets en kun je wat laten weten?
groet,
Sandra

Hey Sandra,

Zou het kunnen dat het deze mensen zijn die je gecontacteerd hebben ?

Ons huis was al bezet voor de week waarin ze wilden gaan dus heb ik hun jullie site maar doorgegegeven…

Omtrent die Ierse man voor 4 maanden die reageert niet meer.

Ik wacht op zijn antwoord maar tijdelijk geen respons groetjes Tom

Beste Tom v,

Is deze woning nog beschikbaar van 13/7 tem 20/7 en wat is de kostprijs?

mvg

Karin

Contacteer v.a (alain.karin@telenet.be) door deze e-mail te beantwoorden.

Je zoekertje Villa met zwembad, tv Nederlands Engels Frans, int

Prijs: 400 €

Ontvang meer reacties door je zoekertje terug bovenaan te

1 like

Goedemorgen Tom,
Bedankt voor je reactie! Nee, deze mensen willen in juni komen, maar in elk geval bedankt dat je mensen naar ons doorstuurt. Met name het Landhuis is nog goed beschikbaar. En vanmiddag gaan we naar een zwembad kijken, dus misschien zit er ook nog een redelijk flink zwembad bij (6,1 x 2,5)
Als je niets meer hoort van die man uit Ierland, bied ik het gewoon aan, zou die man uit Ierland het wel willen dan kan het dus zijn dat niet alles meer kan.
Groetjes,
Sandra

In welke periode willen zij de woning huren?