Wie kan me zeggen wat je moet/kan doen op Djerba om (niet al te ver van de zee) een huis te kopen ? Prijzen ? Mogelijkheden om zwembad te plaatsen ? Nieuwbouw ? Bestaande woning kopen ?
Bedankt !
Yves
Wie kan me zeggen wat je moet/kan doen op Djerba om (niet al te ver van de zee) een huis te kopen ? Prijzen ? Mogelijkheden om zwembad te plaatsen ? Nieuwbouw ? Bestaande woning kopen ?
Bedankt !
Yves
Hallo, alle berichten (sedert begin oktober) met de naam Yves (bvb. Mediterra en karthago hotel) zijn ook van mij. Heb me eerst nu geregistreerd.
Groetjes
Yves
Beste Yves,
Het is goed mogelijk om een huis op Djerba te kopen.
Ik weet niet precies de weg die je moet volgen, maar leg je vraag eens neer bij de Djerba Groep daar zijn ook mensen die nu of in de toekomst een huis willen huren, kopen of bouwen op Djerba.
Ik zal het navragen bij Ruud, hij woont al jaren op Djerba en weet precies welke weg je moet bewandelen.
Het antwoordt zet ik behalve op de Djerba Groep ook wel hier neer. Dus wat dat betreft even geduld totdat ik terug ben uit Djerba
Groetjes
Marianna
Dag Marianna
Ben je al terug uit Djerba ??? En weet je ondertussen misschien iets ??
Groetjes en bedankt !
Yves
Ik ben inmiddels al een tijdje terug uit Djerba maar door omstandigheden daar helaas niet veel kunnen doen.
Maar dat komt allemaal goed in maart als ik weer op Djerba ben.
Er is inmiddels ook een groepje mensen bezig om gezamelijk iets permanent te huren of eventueel te kopen, zodra daar iets meer over bekend is zal ik het ook hier vermelden.
Groetjes,
Mariannna