Huis Huren In Istanbul?

Beste mensen
wie heeft er enig idee hoe ik in Istanbul een huisje kan huren? Ik wil er voor een bepaalde periode heen, t liefst wil ik een huis in de wijk Kadikoy (aziatische gedeelte). Liefst ook gemeubileerd, omdat ik moeilijk mn spullen uit NL mee kan nemen. Waar moet ik heen? Ik weet dat via een Emlakci kan, maar wat voor voorwaarden gelden daarvoor?

En als ik toch mn eigen spullen mee neem, heeft er dan iemand enig idee hoe ik die daarheen moet halen???

Bedankt alvast!
Anise

Als je naar een makelaar gaat (emlakci) gelden geen bijzondere voorwaarden. Als jij geld hebt om de huur te betalen , kan je huren naar wens . Je spullen meenemen uit NL ? Bedoel je inboedel ? Dat is nogal omslachtig i.v.m. douane regels. Ga je in TR officieel werken of studeren dan wordt het al makkelijker. Voor hoelang ? Neem gewoon je kleine persoonlijke spullen mee , transport en import kost je een hoop geld en vooral moeite en tijd/geduld. Succes !

Beste Anise je kan kijken op dit adress om een huis in istanbul Kadikoy te huren en is groot en heel dichtbij alles. www.appartementenistanbul.com en de man is jos, je kan ook zeggen dat je van mij heb ontvangen. mijn naam is raymond juliana. Ik hoor het wel dag.

dit verzoek is 4 jaar oud. Weinig zin meer om nog te komen met een tip.
Anise is al 4 jaar niet meer op het forum geweest. Gelieve dit na te kijken voordat je reageert