Huis 2 Maanden Onderverhuren Tijdens Reis?

Hallo reizigers, ik ben een vrouw die 3 jaar op een Canarisch eiland heeft gewoond en in deze zomer met een hondje weer terug wil naar Nederland. Woonruimte zoeken is vanuit hier erg lastig, dus wil ik vragen of er iemand in de omgeving van Arnhem 2 maanden gaat reizen die aan mij diens woonruimte tijdelijk wil onderverhuren. Dat zou mij de tijd geven wat te vinden. Je kunt erop vertrouwen dat huis en haard netjes worden behandeld en ik ben ook geen feestbeest of herrieschopper. (Ben zelfs nog zo iemand die regelmatig de ramen zeemt!).
Wel belangrijk zou zijn dat er een tuintje bij is, al is het een kleintje.
Ik hoop op reacties ("Waarheen leidt de weg…)
groetjes, Maria

Hoi, ik ga in de zomer 2 maanden naar het buitenland en wil graag mijn kamer onderverhuren. Ik woon in Leiden, in het centrum. Het gaat om 2 kamers met eigen toilet. Douche en keuken delen met 2 mensen. De opp. is ongeveer
38 m2. De prijs is 300 incl. Het zijn echt twee superkamers!!! Heel mooi oud pand met schouw in de kamer en vier hele grote ramen, aan een grachtje…Ik wil de kamers graag verhuren van 1 juli t/m 1 sept. (eventueel iets langer wanneer gewenst…). Laat het me weten als je geiteresseerd bent of iemand weet die dit is! E-mail: [EMAIL=“sannemavs@hotmail.com”]sannemavs@hotmail.com, tel:0614037114