wij gaan in juli naar Tunesië, meer bepaald Skanès. Wie is er al in Houda Beach en golf resort geweest?
Bedankt voor de reacties
Peggy
Ik vertrek zaterdag naar dat hotel voor 12 dagen, ik zou eigenlijk wel eens willen weten of het jullie meegevallen is.
Groetjes
hallo,
Wij zijn dus al terug(jammer!!!) en het hotel is dus heel goed meegevallen! Het is een degelijk hotel en vooral die all-inn is zijn geld waart! Vooral met kinderen. Het is alleen smorgens een spurt(vaak al van 6 uur) om de ligzetels aan het zwembad. Maar voor enkele dinars kan je vooraan aan het zwembad ligstoelen en parasols huren. EN lig je rustig! Nog een tip: wij hadden een gewone familiekamer zonder balkon, niet echt handig met veel was. Zijn we bij de receptie om een andere kamer gaan vragen en we kregen gelijk een soort appartement met aparte slaapkamer en badkamer voor de kinderen!
De receptionist vroeg "enkel een klein cadeau!?(fooi dus)
Het eten valt ook reuze mee en probeer de lokale gerechten zeker!
De ligging is minder, maar neem de taxi voor 5 dinar naar Sousse en 7 naar Monastir. Veel plezier!!!
Ik ben ook terug van gisteren en het hotel is me ook reuze meegevallen. Ja we moesten ook al vroeg uit ons bed voor de ligstoelen maar voor de rest is wel alles ok.
Ik ben wel twee dagen ziek geweest na een etentje in het Tunesisch restaurantje. Mijn vriend had echter niks. Ik heb een zwakkere maag en al die olie had me niet veel goeds gedaan… Voor de rest vind ik het een goed hotel, ook voor de jeugd. Je kan heel de dag door drinken en eten en er is een discotheek aan het hotel. Ook daar kan je gratis consumeren.
Het animatie-team gaat ook op stap met een bus en dat koste 3 Dinar, das dus ook niet de moeite…
Als je het mij vraagt is het een aanrader…
net terug van een 8 daags verblijf in het houda hotel
prima hotel 3 *** zeker waard
fotoos zijn op te halen
http://community.webshots.com/user/aherk
hey leuk van zulke berichten ik ga hier waarschijnlijk en ik heb er heel veel zin in . vooral met zulke berichten. in de gitsen kan je niks lezen over het strand. is er eentje? en hoe ziet hij er uit?
groetjes
franie
zie de fotoos van warbol over houda hotel
heel veel plezier daar
Wij hebben deze week een reis geboekt naar dit hotel, we gaan in augustus. Zijn er meer mensen die er dan ook zijn?
Groetjes!
Wanneer in augustus gaan jullie?
Nicole & Claus
Originally posted by warbol@22-06-2004, 00:38:12
** zie de fotoos van warbol over houda hotel
heel veel plezier daar **
Waar kunnen we die foto’s bekijken dan?
Nicole & Claus
Hallo Nicole en Claus,
Wij vertrekken op vrijdag 20 augustus naar Houda, voor de duur van 12 dagen. Gaan jullie er soms ook heen?
Groetjes!
Ja, wij proberen nog te boeken maar het valt niet mee omdat veel al vol zit. Wij gaan morgen naar het reisbureau en hopelijk kunnen we dan boeken want via veel internetsite’s kun je wel boeken maar dan krijg je een e-mail dat het vol zit.
Ze kunnen het nu niet bijhouden wegens de massale uittocht van Nederlanders ivm het weer
Nicole
Ja, dat veel mensen nog een reis boeken had ik ook al gelezen, iedereen wil toch nog weg.
Nicole, laat nog even weten wat het resultaat was bij het reisbureau. Ben benieuwd of je nog een reis hebt kunnen bemachtigen.
Groetjes Mariëlle
Wij ( me vriendin en ik ) gaan ook naar dit hotel, ben ook zeer benieuwd of het een goed hotel is, in reisgidsen zijn ze er nog al erg positief over. Voor wat betreft het ( nog ) boeken van deze bestemming. kijk eens naar www.vakantiediscounter.nl. wij hebben vorige week geboekt en gaan weg op de 24ste voor 8 dagen all in.
Hoor graag nog maar leuke reacties van jullie
Groeten
straydog
Wij hebben helaas niets meer kunnen boeken want er zijn gewoonweg geen vluchten meer voor 14 Augustus en wij gaan nu een weekje naar de Ardennen in Belgie want er is echt niets maar dan ook niets meer voor 14 augustus te vinden!!
Nicole en Claus
Originally posted by Nicla@02-08-2004, 11:49:36
**Wij hebben helaas niets meer kunnen boeken want er zijn gewoonweg geen vluchten meer voor 14 Augustus en wij gaan nu een weekje naar de Ardennen in Belgiewant er is echt niets maar dan ook niets meer voor 14 augustus te vinden!!
Nicole en Claus**
Hoi Nicole & Claus,
Dat is jammer, het is ook dat je speciaal voor 14/08 wilt, want voor een week later is er nog genoeg te krijgen. D-reizen had volgens mij ook nog wel wat ( maar die is weer wat duurder ) blijft toch raar lopen met die last minutes, zo is er genoeg en zo is er niks, In ieder geval hoop ik dat de ardennen een hoop goeed gemaakt ( ik heb daar ook wel een leuke tijd gehad, met de river de orthe
Straydog
Hallo Nicole,
Jammer zeg dat je geen vlucht meer kon boeken naar Tunesië. Natuurlijk zijn de Ardennen een heel andere bestemming dan Tunesië, maar ik ben er van overtuigd dat jullie daar ook een goede vakantie zullen hebben. Het belangrijkste is dat je er lekker uit bent. Wij zijn ook al een paar keer naar de Ardennen geweest, en is me altijd goed bevallen daar.
Dus ik wens jullie veel plezier!
Groetjes Mariëlle
Originally posted by straydog@02-08-2004, 10:30:25
** Wij ( me vriendin en ik ) gaan ook naar dit hotel, ben ook zeer benieuwd of het een goed hotel is, in reisgidsen zijn ze er nog al erg positief over. Voor wat betreft het ( nog ) boeken van deze bestemming. kijk eens naar www.vakantiediscounter.nl. wij hebben vorige week geboekt en gaan weg op de 24ste voor 8 dagen all in.
Hoor graag nog maar leuke reacties van jullie
Groeten
straydog **
Hallo straydog,
Zag dat jullie 4 dagen na ons vertrekken naar Houda, en op dezelfde dag vertrekken! Heb inmiddels al veel mooie foto’s gevonden van het hotel, en revieuws gelezen die goed waren.
Wie weet zien we jullie daar nog wel. Ik ga met mijn man samen met een ander stelletje. Wat is jullie leeftijd (als ik zo onbeleefd mag zijn?). Kun je ook pb-en hoor.
Groetjes Mariëlle
Originally posted by zuma@02-08-2004, 18:49:00
**
Hallo straydog,
Zag dat jullie 4 dagen na ons vertrekken naar Houda, en op dezelfde dag vertrekken! Heb inmiddels al veel mooie foto’s gevonden van het hotel, en revieuws gelezen die goed waren.
Wie weet zien we jullie daar nog wel. Ik ga met mijn man samen met een ander stelletje. Wat is jullie leeftijd (als ik zo onbeleefd mag zijn?). Kun je ook pb-en hoor.
Groetjes Mariëlle **
Ik pm je wel even, gaat wat makkelijker en houdt het topic schoon, check your mailbox :rolleyes: , hoor graag van je
Straydog
Hoi,
wij vertrekken ook de 20e naar het Houda Beach en Golf Resort. Wij blijven echter maar 8 dagen.
Leuk om te lezen dat het anderen zo goed bevallen is en dat er meer Nederlanders tegelijk met ons daar zijn.
Wij hebben er in ieder geval hartstikke veel zin in. Wie weet ontmoeten we elkaar nog.
Groetjes,
Harm en Ankie