Wie heeft er een leuke suggestie:
Vereisten:
-
's avonds moet er ook wat te doen zijn; hebben begrepen dat we dan in de buurt van Pantai Cenang moeten zijn??
-
goede verbindingen met derest van het eiland
Wie heeft er een leuke suggestie:
Vereisten:
's avonds moet er ook wat te doen zijn; hebben begrepen dat we dan in de buurt van Pantai Cenang moeten zijn??
goede verbindingen met derest van het eiland
Voor hotels zou ik kijken naar reviews op tripadvisor, want dan zie je een heel stel meningen. Wij zijn zelf in het het Lanai geweest aan Pantai Tengah. Mooi strand en voor m’n zoontje en mij uiterst geschikt, maar 's avonds niets te doen en ook geen alcohol verkrijgbaar…
Wat betreft goede verbindingen moet ik je teleurstellen. Je kunt een auto, scooter of fiets huren of met een taxi gaan. Er is verder geen openbaar vervoer op Langkawi…
Taxi is geen probleem: goed genoeg!
Tripadvisor ga ik bekijken!
Bedankt weer!
Als je 's avonds ook wat te doen wilt hebben, moet je zeker rond Pantai Cenang verblijven. Erg gezellig sfeertje, leuke strandtentjes en veel betaalbare accommodatie. Wij verbleven daar o.a. in het goedkope ‘The Cabin’…beviel erg goed. Langkawi is perfect met de brommer of huurauto te verkennen; het is er erg rustig (vooral het noorden van het eiland). Taxi raad ik af, tenzij je duidelijk naar 1 bestemming wilt en daarna weer terug…
Wij zaten ook in Pantai Cenang in de Sweet Inn, erg schoon, goedkoop en met een ontbijtje erbij. 65MR geloof ik. 5 min lopen van het strand.
Wij hebben bij het hotel een auto/scooter gehuurd, erg leuk!
's Avonds veel restaurantjes en strandtenten, met een chill sfeer, party’s heb ik er niet gezien.
Wij zaten niet in pantai cenang maar verderop, precies achter de airport, one helang hotel. we hadden een scooter gehuurd voor 4 euro per dag en waren binnen 5 minuten op pantai cenang, van kuah (stad) zaten we 8 minuten en andere stranden waren ook vlakbij, dus one helang hotel ligt centraal