Op de Canarische Eilanden en Tenerife zijn er reeds enkele “gewone” textielhotels die faciliteiten aanbieden voor naturisten. Meestal bestaan deze accomodaties uit een voorbehouden zone aan het zwembad of privé-strand, maar meestal een dakterras voor totaal naaktzonnen.
Hotel Fanabe (Costa Adeje) in Tenerife, Hotel Jardin Tecina (La Gomera), Hotel Occidental (Fuerteventura).
Er zijn er ondertussen waarschijnlijk reeds meer !
Plaats hier dan ook deze hotels mocht je er zo eentje zien in de reisbrochures !
Nog een hotel met naturistenaccomodatie is: Lopesan Catharina (Maspalomas)
Ook op Lanzarote is een hotel met “zone naturisme”:
Iberostar Papagayo
FUERTEVENTURA:
naturistenhotel Monte Marina
TENERIFE - Playa de las Americas
Hotel Noelia Sur
dakterras voor naturisten
Magnolias op de gran canaria
Hier nog enkele hotels met faciliteiten (zonneterras) voor naturisten:
Lanzarote: Hotel Seaside Los Jameos Playa ****
Tenerife: Hotel Adonis Isla Bonita (Costa Adeje) ****
Gran Canaria: Ifa Dunamar Hotel (Playa del inglés) ****
Gran Canaria: Hotel Sandy Beach (Playa del Inglés)****
Gran Canaria: Ifa Catarina Hotel (Playa Del Inglés) ****
he allemaal ik zie hier veel verschillende hotels staan. Ik en een groep vriendinnen willen in augustus misschien naar tenerife gaan. Nu ben ik op zoek naar mensen die er ook al zijn geweest en misschien ervaringen hebben met verschillende hotels op tenerife. Ik kwam op Radioactive - vakantietenerife.nl is mogelijk beschikbaar. een paar hotels tegen zoals Playa las Americas en Costa Adeje wat populaire hotels moeten zijn maar zijn deze ook goed met de prijs en wat je ervoor krijgt. Plus liggen ze een beetje in de buurt van de leukere discotheken want ben vorig jaar ook op vakantie geweest en toen moesten we nog een half uur met de taxi voordat we bij de leuke disctoheken zijn en die taxichauffeurs daar word je als meisje ook niet echt vrolijk van. Dus als iemand me kan helpen zou dat heel fijn zijn.
Groetjes Jessie
hotel eugenia victoria (playa del ingles) dakterras naturisten.
goed hotel en ja bovenop het dak is inderdaad een naturisten gedeelte.
Toen ik in Hotel Eugenia Victoria werkte was er een naturisten teras op het dak. Er was toen sprake van dat dit weg zou gaan dus ik weet niet of dat er nog steeds is. Kim
Beste kim,we waren onlangs eind november in eugenia en het dakterras is er nog steeds we moesten ons haasten s’morgens om nog een plaats te hebben .