hotel sunrise island garden in sharm el sheik

wij vertrekken 5 aug. naar sunrise island garden in sharm el sheik , zijn er meer mensen van het forum daar geweest , en weet iemand hoe het daar is ??

hallo!!!wij vertrekken op 30 juni naar sunrise,tot 14 juni,ik zal u dan zeker iets laten weten hoe het er was!!kijk eens op site zoover,daar zijn de reacties van laatste maanden zeker goed!ik mailde ook met een meisje die er vorig jaar was,ook zei was erg tevreden.negatieve reacties zijn er altijd!!ooit waren wij in turkije,supergoe hotel,lekker eten,toch stonden er klachten op vakantiewijzer!!er zou ook geen fruit geweest zijn,wij zagen nooit zoveel fruit als daar!!een ganse tafel vol!!waarschijnlijk mensen die thuis zelfs geen fruitmand hebben!!!daaraan zie je de reacties…
op tripadvisor vind je erg veel foto’s ook!!
hou u op de hoogte!!tot in juli!!

ik ben er geweest, vorig jaar. Er liggen daar 2 sunrise hotels achter elkaar.
Allebei zijn geweldig maar degenen die direct aan het strand ligt vond ik het beste!!
Veel plezier!

Zoals een andere reactie kan ik ook zeggen dat de Sunrise Island Vieuw… wat samen hangt met de Garden net dat tikkeltje beter is .
Het ene ligt ook onmiddelijk aan het strand … voor mijzelf een groot pluspuntje .

Garden ligt vlak aan het vliegveld… als je pech hebt lig je echt wel in een kamer net aan het vliegveld en sommige maken echt wel veel lawaai .

Geniet toch maar met volle teugen van jullie vakantie !

beste jamaan,
je zal een erg mooie reis hebben!!!echt waar!!het hotel is supergoed en zeker niet minder dan de vieuw,integendeel,wij vonden ze bij ons in garden veel vriendelijker!!het eten is perfect!!!meer dan genoeg keuze en altijd wel iets wat je lust!!ook de hamburgers aan het zwembad zijn erg lekker!!ze zijn daar allemaal zo vriendelijk!!!echt super!!ik wil je gerust een paar fotos doorsturen en nog meer vertellen,je mag me gerust mailen op ann.vroonen@telenet.be!!vele grtjs en alvast een mooie reis!!