Wie heeft er ervaring met dit hotel??
Jammer dat er niemand geweest is zeg.
Hij is in de aanbieding, ik wil wel boeken maar had graag wat meer gehoord van mensen die naar dit hotel zijn geweest!
Groetjesssss
Het heet trouwens Hotel Club Samira
Hallo Farah,
Je kunt bij HIER wat foto’s bekijken van het hotel.
Het hotel is dit jaar opgenomen in het programma van Sunweb.
HIER kun je wat (oudere) Duitse recensies lezen over het hotel.
Verdere info over het hotel kan ik je helaas niet geven !
http://www.diskussionsforen.net/tunesienforum/graemlins/nixweiss1.gif
Groetjes,
Pittie
![]()
Wat een slechte ervaring in **Hotel Club Samira in Hammamet **Tunesie.
Zeer kleine bungalo zonder ramen(met slechts een klein bovenraampje boven de deur).
Een douchekamer die veel te klein en te vies is om je te wassen. Handdoeken zo groot als een servet en hard als schuurpapier.
Zeer stoffige bedden/dekens/kussens.
Vingerafdruksysteem werkt voor geen meter.
Het " All inclusive" pakket wat geheel niets voorstelt.
Slecht eten wat koud is, bediening die te wensen over laat, kortom geheel niet aan te bevelen.
Echt een domper, wat een slechte accomodatie is dit.
Originally posted by farah@23-04-2005, 12:16:03
** Jammer dat er niemand geweest is zeg.
Hij is in de aanbieding, ik wil wel boeken maar had graag wat meer gehoord van mensen die naar dit hotel zijn geweest!
Groetjesssss **
![]()
Beslist niet doen, ben er net van terug en nog nooit zo slechte accomodatie gehad. Ben na drie dagen naar iets anders gegaan.
Mijn advies is boek snel wat anders
geen woord gelogen bah nooit meer
en alles stinkt zo naar kameel
het eten de mensen de kamers bah wat was het daar vies en super slecht tot morgen…
als je van een vies smerig en klein kamertje zonder ramen houd
en je heb s`morgens genoeg aan een droog broodje moet je het zeker doen
als je van wat meer luxe houd raad ik het je zeker af
succes karin
Ook ik heb meegedeeld in deze slechte ervaring (helaas) ![]()
Ik heb inmiddels een flinke klachtenbrief naar onze reisorganistatie geschreven met een eis tot schad vergoeding. Dit mag geen prijs kwaliteits-verhouding heten.
Na 4 dagen zijn wij uiteindelijk overgeboekt naar Skanes Garden in Monastir.
Dit resort was net zo duur als Club Samira, maar qua kwaliteit stak het er met kop en schouders bovenuit.
Voor mij dus nooit meer Hotel Club Samira en ik zou het ook iedereen afraden daar heen te gaan.
Hallo,
Misschien is het zinvol voor degenen die in Hotel Club Samira in Hammamet zijn geweest en slechte (of goede) ervaringen hebben, ook een berichtje neer zetten op de site van Sunweb onder Hotel Club Samira.
Misschien kunnen er zo teleurstellingen
worden voorkomen !
Niet iédereen die zijn vakantie gaat boeken kijkt eerst op het Forum van Wereldwijzer, zodat er mensen zijn die niet op de hoogte zijn over bovengenoemde accomodatie !
Groetjes,
Pittie
Wel grappig!
In skanes garden heb ik een rotervaring gehad. 2 keer een andere kamer gekeregen (na veel gezeur) door een overlopend toilet! En nog wat andere dingen zoals koud eten, geen douchekop en in de volgende kamer wel een douchekop maar die kon je weer niet ophangen, wel een bad maar die was erg smerig.
Zo zie je maar, voor ieder ist anders.
Ik was overigens begin mei vorig jaar in skanes garden, misschien is het nu opgeknapt.
![]()
[FONT=Times][SIZE=14][COLOR=blue]
Wij hebben drie weken een ongelooflijke en fantastische vakantie gehad in het Hotel Samira Club.
Mensen die het hier niet mee eens zijn,moeten in het vervolg maar gewoon weer naar hun camping in Nederland/Spanje gaan.
De mensen in het hotel doen hun uiterste best om iedereen een leuke vakantie te laten beleven.
Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en werken keihard. Het eten is niet allemaal even lekker, maar er is voor elk wel wat wils.
En helemaal een petje af voor de mensen van de Animatie van Club Samira. Ze weten je elke dag weer te verrassen met een nieuwe show en we we hebben zelf ook vaak mee mogen doen met verschillende activiteiten op het podium.
Wij hebben gekozen voor een vakantie met veel zon en lekker zwemmen in de zee. Dat was hier in Hammamet grandioos. Terwijl we in het hotel verbleven, merkten we ook al af en toe dat mensen gingen klagen. Het lijkt wel of ze het prachtige weer, de mooie zee, het grote zwembad en alle leuke gezellige activiteiten niet meer zagen…! Wanneer je liever geen ‘stank van kamelen’ wil, of zeker wil zijn van uitstekend eten, dan neem je toch een hotel met 5 sterren, wat dichter bij een boulevard. Samira Club wordt hier nu een beetje slecht afgeschilderd, maar ik zou tegen iedereen willen zeggen; Ga zelf maar kijken en je zult versteld staan hoe leuk vakantie kan zijn. Echt een aanrader!!!
Wij hebben een mooie vakantie gehad en kijken er erg positief op terug.
Trek je niks aan van al die negatieve berichten!!
Hotel Club Samira is echt een aanrader, je zult echt een leuke vakantie hebben.
De mensen zijn vriendelijk en werken keihard om jou een leuke vakantie te bezorgen. Wat het eten betreft, het is niet Nederlands maar wat wil je in Tunesie. En er is voor elk wat wils, elke dag gebakken vis! Wat de activiteiten betref: Super, echt leuk hoe ze je elke avond weer weten te verrassen.
Een aanrader, zeker gaan!
Ben ik helemaal met jullie eens Brian en Renee!
Ik ben inmiddels zelf van 5 tot 19 augustus in Club Samira geweest en heb het gewoon hardstikke leuk gehad. Moet wel zeggen dat ik in Tunesie wel eens lekkerder gegeten heb (en dan hoef je echt niet perse 5* te boeken) en dat er weinig echt Tunesisch eten te vinden is maar opzich is het zeker wel te doen, zit altijd wel iets tussen! De kamers zijn eenvoudig en schoon (lieve schoonmaakster!), meer heb je ook niet nodig met zo’n prachtig strand voor de deur. De animatie is geweldig, ze maken er echt werk van, sommige zo geflipt als een deur maar wat mij betreft op een leuke manier! echt top!!!
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hammamet, Yasmin-Hammamet en Nabeul zijn leuke plaatsen, Geen last gehad van de mannen zoals in alle wilde verhalen te horen is (nooit gehad ook in Tunesie trouwens). Laat je gewoon niet teveel sturen door alle negatieve uitlatingen over dit hotel en ga gewoon zelf eens kijken! Ik sluit zeker niet uit nog eens terug te komen.
Groetjessss
wij zijn terug van samira en het was in 1 woord geweldig!!
echt een aanrader.
hoi ik ben blij met wat positieve reacktie,s wij gaan 31 juli met 2 kids van 15 en 16 naar samira in tunesie maak op uit de reaktie hier en op google dat er veel veranderd is, het schijnt nu beter te zijn !!! iedereen leert van zijn fouten, en zelfs in een 5 sterren hotel gaat er veel mis nou maar hopen dat het gezellig word ,maar dat moet je zelf maken die gezelligheid,lachen is gezond en het kost niks , ik laat wel weten hoe het ons vergaan is groetjes yvonne ps, als iemand foto,s heeft zou leuk zijn om die alvast te zien doei doei
Hey allemaal!
Ondanks veel verschillende ervaringen gaan we het er toch op wagen!
Maar ik heb wel een vraagje…
Ik heb begrepen dat je leuke clubs en discotheken hebt in Hammamet
Maar ligt dat een beetje dicht bij het hotel of moet je eerst 3 bussen en een taxi nemen? :hihi:
Want we willen natuurlijk wel feesten :drugged: en dan moet het niet te lastig worden om het hotel terug te vinden hihihi
Alvast bedankt
Groetjes suzanne en linda
Wat clubs en bars betreft zit je goed hoor, er zijn er veel, allemaal in de buurt, dus je kunt er lopend of met de taxi heen. Namen weet ik niet, ben zelf geen clubganger, maar eenmaal in het hotel vertellen ze je wel waar ze zijn.