Heeft iemand ervarinegn met het “riu el mansour” hotel in Madhia en de ervaring met het strand aan dit hotel?
Met vriendelijke groet,
Pascal
Heeft iemand ervarinegn met het “riu el mansour” hotel in Madhia en de ervaring met het strand aan dit hotel?
Met vriendelijke groet,
Pascal
Hallo , wij gaan wel naar tunesie maar ik weet nog niet welk hotel. dat beslissen we pas in juli als we terug zijn van mahdia. We gaan eerst 8 april voor 1 week naar mahdia beach en dan 29 mei voor 2 weken naar el borj. maar eerst ga ik nu met een vriendin 5 dagen naar port el kantaoui naar hotel riviera. allemaal all in. hadden jullie als eerst keus toevallig orientel palace in sousse??? ik ben benieuwd nou groetjes leila. ps; zoals ik je al geschreven had mansour is echt geweldig .
Ik weet nu niet meer of ik nou nog gereageerd had, maar inderdaad, onze eerste keuze was Sousse in het orient palace.
Maar daar zat volgens reacties op de site bijna geen strand aan, maar het hotel was op zich geweldig, maar onze prioriteit gaat uit naar strand i.p.v zwembad.
Dus was onze keuze niet moeilijk dan werd het “el mansour”
Originally posted by leila@02-02-2005, 09:38:28
Hallo , wij gaan wel naar tunesie maar ik weet nog niet welk hotel. dat beslissen we pas in juli als we terug zijn van mahdia. We gaan eerst 8 april voor 1 week naar mahdia beach en dan 29 mei voor 2 weken naar el borj. maar eerst ga ik nu met een vriendin 5 dagen naar port el kantaoui naar hotel riviera. allemaal all in. hadden jullie als eerst keus toevallig orientel palace in sousse??? ik ben benieuwd nou groetjes leila. ps; zoals ik je al geschreven had mansour is echt geweldig .
hoi laila ben je altijd in mahdia of heb je daar familie of zo wel leuk want als ik op vakantie ga dan ga ik naar ksour essaf vlak bij mahdia hoop snele wat van je te horen want ik hoor niet vaak dat tunesiers uit nl naar mahdia wown of op vakantie gaan groetjes halhola
hallo halhola,
Allereerst sorry dat ik zo laat reageer Ik had dit berichtje gewoon nog niet eerder gezien.
Wij gaan nu voor de 33 keer naar tunesie en voor de 10 keer naar mahdia.
Maar ik denk zo te voelen dat we in de toekomst nog inshalla heel vaak naar mahdia zullen gaan. Ik vind dat een heerlijk rustige mooie plaats. Nog niet overspoeld door toeristen en gewoon erg gezellig ook s’avonds.
Ik ben trouwens nederlands maar door een grap ontstaan in tunesie noem ik me altijd leila daar en op internet. mooie naam toch he. En jij ga je dit jaar nog naar tunesie en waar woon je in nederland. nou heel veel groetjes en tot schrijfs Leila.