Hotel Praag 1-4 oktober

Beste Tsjechie-kenners,

Van 1 t/m 4 oktober gaan mijn vriendin en ik voor het eerst naar Praag. Momenteel zijn we dus op zoek naar een goed en betaalbaar hotel. Ik heb al op Agoda.nl gekeken, maar zie daar zoveel hotels dat ik door de bomen het bos niet meer zie…
Wie weet er een goed, centraal gelegen hotel in Praag, voor zo’n 40-50 euro per kamer per nacht?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Ik ben zelf vorige week in Praag geweest en daar hebben ik en mijn ouders in Hostel Elf overnacht (10-15 minuten lopen van het oude centrum), enigszins rumoerig, dat wel, maar een goed hostel. Valt binnen de prijsklasse.
Je zou kunnen zoeken via Hostelworld.com. De engelstalige Wikitravel pagina wil ook wel eens van nut zijn bij het vinden van een slaapplek.

http://www.miss-sophies.com/rooms/private-rooms Komt dit in de richting van wat jullie zoeken? Ligt relatief in het centrum (ook weer zo’n 10 minuten lopen ofzo), 46 euro voor een 2persoons kamer.

Dank je ! Miss Sophie’s ziet er goed uit ! Ga thuis nog ff rustig kijken, maar mss dat deze het wel wordt !

Nog meer tips voor Hotels en Pensions in Praag ?

Ik ben uiteindelijk in het Victoria Hotel verbleven. Niks mis mee, ontbijt viel beetje tegen, maar dat vond ik niet zo’n probleem.
Kamers waren prima en op loopafstand van de bekende bezienswaardigheden.

Hoi,
Wij zijn vorige week een lang weekend in Praag geweest en hebben geslapen in Hotel Rott.
Super goeie bedden, en pal naast het oude stadsplein.
Zit boven het hardrockcafe, maar daar hoor je niets van.
Het ontbijt was zeer uitgebreid, div soorten klaargemaakt ei, worstjes, broodjes, cakejes en veel fruit.
gr.

Ik verbleef zelf altijd in Hotel Prague inn (http://pragueinn.cz/) en ook als ik familie / vrienden over de vloer krijg parkeer ik ze vaak in dat hotel.

Het hotel zit MIDDEN in het centrum en je hebt vele bezienswaardigheden op loop afstand (net zoals het station ong. 10 minutjes)

Via Internet hebben ze goedkopere tarieven dan wanneer je aan de balie gaat vragen of ze kamers vrij hebben. Eventueel kan je worden afgehaald vanaf het station of vliegveld (kosten ongeveer 17 euro). Het ontbijt in het hotel is GRATIS en als je overdag een hapje eet krijg je een leuke korting (mits je binnen in het restaurant zit).