Ervaringen met Hotel Prague Inn ****

Het 4 sterren hotel Prague Inn ligt midden in het centrum van Praag en op loop afstand van Praag Centraal Station. Het hotel beschikt over 34 kamers die voor zowel lange als korte periode te huur zijn. Het spreekt voor zich dat dit 4 sterren hotel ook een luxe restaurant heeft alwaar u heerlijk kunt lunchen / dineren.

Voor meer informatie kunt u kijken op http://pragueinn.cz/

Sinds enkele jaren maak ik gebruik van de zeer goede service van dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk en het hotel is zeer goed onderhouden. Het eten in het restaurant is erg lekker en totaal niet duur. (hotel gasten krijgen een fixe korting)

Het is ook mogelijk om je vanaf het station of vliegveld te laten afhalen door een luxe auto met chauffeur (Skoda SuperB) De kosten zijn dan ongeveer 17 euro en moeten aan de chauffeur worden voldaan. Desgewenst kan het hotel ook zorgen voor bijvoorbeeld tickets van concerten en of sportevenementen. Ook het halen van een bosje bloemen voor je vriendin of even snel een wat bij een winkel halen (geen supermarkt) is geen enkel probleem.

Het hotel ligt midden in het centrum en je hebt werkelijk alles op loopafstand. Winkels, cafe’s maar ook monumenten, musea en meer. Het hotel accepteert Euro’s en Tsjechische kronen.

Ik heb me er tot nu toe altijd nog prima vermaakt en nooit klachten gehad! Het is zeker een aanrader!