Hotel Leandra Alanya / Het Weer In November

Wie heeft ervaringen met hotel Leandra in Alanya ?
Wij heben daar n.l. vanaf 5 november 2004 t/m 12 november 2004 een week geboekt op basis van All-incl.
Wat ik erg vreemd vind, dat ik het nu nergens meer aangeboden zie met All-incl, maar alleen met LO.
Hebben jullie ook ervaring met het weer begin november en hoe is de temperatuur dan ongeveer ?
Zijn er nog wel winkels e.d. open ?
Wat een vragen he

Groetjes
Yvonne

Hi, vorig jaar ben ik eind november naar Alanya geweest. het was toen nog best lekker weer hoor, we hebben zelfs nog gezwommen in de zee (niet superwarm natuurlijk maar best te doen) gewoon lekker weertje, rond de 22 graden. En er waren ook nog genoeg winkels open hoor.
Veel plezier :smiley:

**=Ripa, vorig jaar ben ik eind november naar Alanya geweest. het was toen nog best lekker weer hoor, we hebben zelfs nog gezwommen in de zee (niet superwarm natuurlijk maar best te doen) gewoon lekker weertje, rond de 22 graden. En er waren ook nog genoeg winkels open hoor.
**

Klinkt best goed, dank je wel hoor ! :rolleyes: :lol:

Zijn er niet meer mensen met ervaringen in november ???

ben vorig jaar eind november geweest.

Inderdaad redelijk weer, heb niet gezwommen :slight_smile: dus dat kan ik niet zeggen. Je moet er wel rekening mee houden dat het kan regenen in die periode, maar het kan juist ook heel erg mooi weer zijn.

t is i.e.g. nog prima te doen