hotel in Dublin

wie weet een net en niet te duur hotel in Dublin?

Clifton Court is mij prima bevallen.

1 like

Hoi

Ik woon al 9 jaar in Ierland maar ik heb nog niet zoveel hotels geboekt in het centrum. Daarbuiten wel en ik gebruik altijd Booking.com. Ze geven een goed overzicht van jou boekingen en je kan meestal nog gratis annuleren. Ook betaal je voor de boeking niets. Je betaald pas bij aankomst in het hotel.

Ik denk dat als je in het centrum een hotel zoekt dat je het beste in Dublin 1 iets kan zoeken. Dat is meestal net iets goedkoper. Het dure gedeelte van de stad is Dublin 2. Maar dit is maar enkele minuten lopen. Ik zal dan ook zeker naar Dublin 2 gaan om uit te gaan of de toeristische atracties bezoeken. Hotels zijn een beetje prijzig in Dublin. Gaathet om een kamer voor 2 personen?

Een andere optie is een hotel zoeken in Dublin 8, Dublin 7, Dublin 6, Dublin 4 of Dublin 3 maar dan loopt uw 10-30 minuten naar het centrum of kunt u een bus nemen voor 2 euro.

Ook heb je in Ierland net buiten het centrum veel B&B en is het ook wel wat om even op Air B&B te kijken. Als je op Google intypt dat je een B&B zoekt in Ierland of Dublin dan krijg je een lijst van websites maar je kan de B&B ook gewoon even opbellen. Vaak is de prijs hetzelfde maar het kan ook enkele euro’s goedkoper uitvallen.

Zowel online als via de telefoon betaald je bij aankomst of als je weggaat in Ierland. Het is dus niet nodig om uw creditcard gegevens achter te laten. Dan belt u gewoon een andere B&B. Dit zit iets ander in elkaar op de websites van booking.com en AirB&B. Voor AirB&B moet u altijd eerst betalen.

Bij deze mijn links naar de 2 websites die u eventueel kan gebruiken. Dit is een directe link naar Booking.com en Air B&B die bijna iedereen gebruikt in Ierland.

Booking.com

Air B&B

Geniet van uw vakantie. Dublin is zeker de moeite waard voor een weekend of een weekje.