Hallo, ik heb halsoverkop een vlucht geboekt naar Barcelona, vertrek over drie weken. Heeft iemand tips voor een hotel in het centrum dat betaalbaar is? Ik vind nergens nog een betaalbaar hotel in het centrum, liefst nabij de Ramblas. Kan iemand mij helpen? Luxe hoeft niet, enkel een aparte badkamer. Op booking.com vind ik niets meer van rond de 100 euro per nacht… Bedankt alvast voor de tips!!! Groetjes, Marieke
Toch nog maar eens booking.com uitpluizen dit is er o.a. toch ééntje nabij de Ramblas : Hostal Ramos**
Hostal Ramos, Barcelona – Bijgewerkte prijzen 2023;
(vervolg op post 04/04/2012)
Nog dit : mocht je vb via Booking.com of via een andere groepswebsite een accommodatie selecteren maar blijkt deze volzet tijdens de door jou gekozen periode dan kan je nog altijd rechtstreeks contact opnemen met het hotel, hostal, b&b, … want er zijn soms annulaties, zo heb je toch nog plaats. Heb ik zelf al met succes toegepast !
vb.site vh hostal : http://www.hostalramos.com/ingles/Home.htm
Succes !
Hey Stancy, ik heb een hostel geboekt. Het was inderdaad volzet op booking, maar dan heb ik rechtstreeks contact opgenomen en er was nog plaats. Het hostel heet la terrassa. Gelegen in een zijstraat van de Ramblas en ik betaal 60 EUR per nacht. Nu afwachten hoe het zal zijn… Groetjes en heel erg bedankt!! M .
Hey Marieke,
Heel leuk te mogen vernemen dat deze tip je verder op weg heeft geholpen.
Heb je na Barcelona enkele tips die niet zo direct in reisgidsen of op internet staan, dan is het altijd fijn zo’n feedback op WWZ te kunnen lezen.
Nog een aangenaam verblijf ginds !