he allemaal,
dit jaar ga ik voor het eerst zonder ouders op vakantie en heb samen met een vriendin 8 dagen all inclusive naar bodrum geboekt.
we zitten dat in hotel banturnaz zijn er mensen die ervaring hebben met dit hotel?? :unsure:
groetjes lieke
Hai hai, ik heb vorig jaar 1 nachtje doorgebracht in dit hotel, omdat het hotel dat wij geboekt hadden volgeboekt was, en moet zeggen dat ik er ook niet erg over te spreken ben. De kamer leek in niets op hoe hij eruit zag in de gids, heel vies was hij bij ons gelukkig niet, maar schoon was ook weer anders. Maar het schijnt dat er twee verschillende gedeelten zijn, en dat het nieuwe gedeelte er goed uitziet. Wij zaten daar helaas die nacht dus niet, maar goed het was maar voor 1 nachtje. We waren echter wel superblij toen we daarna naar ons eigen hotel toemochten. Dat was hotel Kos en daar hebben we echt een supervakantie gehad, goed eten, vriendelijk personeel, mooie, en vooral belangrijk SCHONE kamers!! Echt een aanrader!
ik heb ook een vakantie doorgebracht in hotel bantur naz. ik moet zeggen dat het mij wel goed bevallen is! het enige nadeel was dat de douche niet zo goed doorliep verder was alles goed! Heb zelfs voor de komende herfstvakantie weer een reis geboekt naar bantur naz!
Geen klachte hoor! Ik ben er vorig jaar een weekje geweest en het is er prima te doen! Aardig personeel en gewoon een goed hotel voor die prijs!
Veel plezier!
x
Heeeeeyyy
Ik ga ook naar Bantur Naz te Bodrum met een aantal kameradenā¦van 17 tot 24 augustusā¦Zijn er meer die in deze periode in dit hotel overnachten??
Groetjes Gokhan
Originally posted by gokhan@23-06-2005, 11:28:27
** Heeeeeyyy
Ik ga ook naar Bantur Naz te Bodrum met een aantal kameradenā¦van 17 tot 24 augustusā¦Zijn er meer die in deze periode in dit hotel overnachten??
Groetjes Gokhan **
Heey Gokhanā¦ik ga ook naar Hotel Bantur Naz met nog een vriendin.
Wij gaan van 20 tot 28 augustus dus mss zien we je jullie de eerste dagen nog wel ![]()
xxx Jennifer