Hallo,
Ik vertrek 14 april voor 15 dagen naar egypte.
Ons laatste weekje verblijven we in hotel arabia beach, Hurghada.
Wie is er weleens in dit hotel geweest en kan we er iets over vertellen?
Alvast bedankt!
Hallo,
Ik vertrek 14 april voor 15 dagen naar egypte.
Ons laatste weekje verblijven we in hotel arabia beach, Hurghada.
Wie is er weleens in dit hotel geweest en kan we er iets over vertellen?
Alvast bedankt!
Ik ben hier in november 2000 geweest voor 3 dagen tijdens een studiereis Egypte. Heerlijk hotel ! Groot zwembad, prive strand, keuze uit diverse restaurants waar je kunt eten en mooie grote kamers met uitzicht op de zee/zwembad/tuin. Op het strand werd altijd muziek gedraaid. Weet niet of dat nog steeds zo is. En nu is het all inclusive (toen halfpension).
Wil graag nog een keer terug naar Egypte (hopenlijk volgend jaar) en dan zou ik graag weer naar Arabia Beach toe gaan. In het hotel zelf kun je ook excursies boeken overigens. Ze hebben ook een eigen website Arabia Beach
ben benieuwd hoe je het hotel vond!
ben vorig jaar oktober hier geweest en heb het super naar me zin gehad…mede dankzij het animatie team ali en alberto ![]()
ga volgend jaar er weer heen…
heb ook hele leuke contacten eraan overgehouden…met het animatie team…jammer dat alleen ali nog daar is…de rest is al in andere landen…
ben benieuwd hoe je het vond
Ik ben ook benieuwd, wij gaan er heen op 3 januari!
www.vakantiereiswijzer.nl
hier staan ook hotelbeoordelingen
Ali is idd een lieverd, maar Alberto vond ik niet zo moet ik eerlijk zeggen. Hij was overduidelijk homo, dat is op zich geen ramp, maar in moslimlanden, moet je daar niet te koop mee gaan lopen vind ik!