Hostel Puerto Iguazu

Hoi! Wij zijn op zoek naar een goed, maar goedkoop hostel in Puerto Iguazu.
Uiteraard heb ik de bekende sites (hostelworld, booking, hostelbookers, etc) al gehad.
Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen van Nederlanders!
Ik hoop dat iemand tips voor ons heeft!!
Groetjes Eefke en Adrienne

Hoe is het afgelopen met die eventuele voetbalkaartjes?

Hoi Gallina! We zijn naar de wedstrijd Boca Juniors - River Plate geweest in Mendoza.
Het was echt een super ervaring!!!

Leuk zeg!!!
Ik dacht dat jullie nl in Buenos Aires wilden gaan en daar was het dus niet.
Makkelijk aan kaartjes gekomen, want ik las dat er ee paar dagen daarvoor al rijen mensen voor de kassa’s stonden?
Hoorde van een vriend van mij dat de wedstrijd zelf erg slecht was, hij was er ook, hij woont daar, maar ja zo’n sfeer is natuurlijk super.

Oja en on topic…ik kan jullie verder niet helpen, ben er nooit geweest
Succes iig!

Dat wilde we ook, maar toen dat niet gin zijn we eerder naar Mendoza vertrokken.
En daar bleken nog kaartjes te zijn, de duurste. Maar ik vind 30 euro voor een zitplaats best mee vallen. Voetbal zel was inderdaad niet hoogstaand, maar sfeer waas super!
Leuk om meegemaakt te hebben!
Bedankt voor je tip en interesse!

Een erg leuk hostel in Iguazu vond ik Timbo Posada. De dorms hebben zover als ik weet normale prijzen, prive kamers zijn dan weer wel iets duurder.

Het is een gezellig hostel, goede keuken, prima ontbijt (vooral voor Argentijnse begrippen!) en natuurlijk een zwembad. Het ligt 2 blokken van het busstation, vanuit dat station kan je de bus nemen naar de falls.

Heel veel plezier! Het is super mooi daar!