hoe lang moet je hond in quarantaine vanuit nederland naar bonaire?
hallo kregeltje, je hond hoeft niet in quarantaine als je van Nederland naar Bonaire vliegt. Let wel op dat je hond alle inentingen moet hebben en een paspoort, bij de dierenarts weten ze wel welke inentingen het moet zijn, anders kan je het altijd na vragen bij KLM of Arke.!
gr simone
hoi
ja ook dat had ik gelezen
alleen kan ik niks terug vinden voor mijn paard
die zou ik graag meenemen
maar hoe dat daar op het eiland verder gaat wat stalling enzo betreft weet ik nog niet
Hoi hoi, tja een paard dat is een goede vraag, dat weet ik ook niet maar denk dat dit ook wel mee zal vallen, gezien dit met een hond ook mee valt. Heb je al info gewonnen over het transport?? Daar ik zelf sinds kort een manege heb overgenomen op Bonaire www.horseranchbonaire.com en bij klm info heb gevraagd over het transport en dit heel prijzig is rond 30.000 euro. Meestal weten de transporteurs ook wel hoe en wat de eisen zijn van het importeren. Wij hebben genoeg stallen tot onze beschikking en weide gang. Dus mocht je interesse hebben in een stal lees ik het wel. succes met uitzoeken gr simone
hoi
ja ik had al zoiets gehoord dat zijn echt hele grote bedragen
ik moet me daar nog verder in verdiepen
gisteren heb ik een ranch toegevoegd op mijn facebook denk dat jij dat bent haha
en nu hier je reactie grappig
ik heb mijn paardje vanaf veulen in mei 9 jaar dus best een tijd dat is wel een moeilijk punt
weet jij een plek waar je niet moet kijken wat huizen betreft en welke juist wel?
we zijn met veel voor werk bezig maar de beste info krijg je toch van mensen die er zelf wonen
groetjes
bianca
hoi
ja ik had al zoiets gehoord dat zijn echt hele grote bedragen
ik moet me daar nog verder in verdiepen
gisteren heb ik een ranch toegevoegd op mijn facebook denk dat jij dat bent haha
en nu hier je reactie grappig
ik heb mijn paardje vanaf veulen in mei 9 jaar dus best een tijd dat is wel een moeilijk punt
weet jij een plek waar je niet moet kijken wat huizen betreft en welke juist wel?
we zijn met veel voor werk bezig maar de beste info krijg je toch van mensen die er zelf wonen
groetjes
bianca
Hoi hoi, ja dat klopt dat ben ik die van www.horseranchbonaire.com en snap zekers wel dat je je paardje mee wilt nemen. Er zijn hier verschillende wijken, wij hebben eerst voor onderzoek gedaan tijdens een vakantie hier op Bonaire, dat is zekers een aanrader om zo te kijken waar je wel of niet zo willen wonen.