Hallo Allemaal
Wij zijn op zoek naar een woning en het liefste in kralendijk of vlakbij , mijn man is al werkzaam op Bonaire en wil zich daar nu gaan vestigen , wij willen graag mee maar we hebben nog geen geschikte woning waar ook de honden mogen verblijven en die neem ik toch echt mee . Uiteraard zijn wij bereid om een buiten verblijf te maken voor de dieren zodat zij niet in huis zullen vertoeven, wij hebben geen blaffers maar rustige honden.
Graag willen wij indien mogelijk een woning met drie slaapkamers ivm de kids die op en af zullen komen.
wie o wie kan ons helpen hieraan???
groetjes Elly Verhoeven-palm: .
eleopalm@hotmail.com
Hoi Elly,
Wij zijn ook op zoek naar woonruimte op Bonaire waar onze 2 katten zijn toegestaan, maar tot nu toe geen geluk.
Is het jullie inmiddels gelukt om woonruimte te vinden waar honden zijn toegestaan en heb je tips voor ons?
Groeten,
Irene
Hoi hoi
inmiddels is mijn dochter nu op Bonaire aan het werk bij cappucinobar en woont in een groot huis met een hele grote tuin waar ze 11 september uit gaat omdat ze dan terug komt naar nederland , misschien is dat wat voor jullie,verder weet ik ook een nieuwe woning die net is gebouwd en die moet geloof ik 1000 dollar opbrengen…ik weet niet tot wat voor huurprijs jullie in gedachten hebben
Ik kan wel mijn dochter vragen eens navraag voor jullie te doen
en anders kan je ok kijken op google en dan 4sale bonaire intikken en dan krijg je de locale krant met allemaal advertenties
wanneer gaan jullie weg en wat zoeken jullie ??
gr elly:dag:
Hoi Elly,
Dat is snel! Al gelijk een reactie terug. Dank je wel.
Wij willen begin oktober naar Bonaire en zoeken een appartement/huisje voor maximaal US700.
Ik heb al een aantal mailtjes gestuurd, maar krijg telkens te horen dat de katten niet zijn toegestaan en die moeten toch echt wel mee naar Bonaire.
Groetjes Irene
Hoi Hoi
Ja ik weet het ze hebben liever geen huisdieren binnen omdat het vaak gemeubileerd word verhuurd, Honden kan je nog buiten laten in een hok wat ze vaak ook eisen maja met katten is het anders of je moet ze daar ook buiten gaan laten dan zou ik het niet eens melden dat je twee katten meeneemt …want ach ja wie weet dat nou ???
Voor hoelang willen jullie daar wonen dan en gaan jullie daar werken? Mijn man werkt al 1 jaar op het eiland voor MNO en mijn dochter is er voor een half jaar.Mijn man zou dr wel willen wonen en probeert ook zo lang mogelijk daar te blijven. We zien elkaar wel regelmatig doordat ik veelal die kant op ga
De bedoeling is te gaan emigreren maar daar denk ik nog hard over, Als ik vandaag weer eens naar buiten kijk dan zou de keus al gemaakt zijn maja is en blijft wel een eiland he hahahahh.Kennen jullie het eiland?
Gr elly
Gr Elly
Zoek eens contact via www.mijnhuisopbonaire.nl zij weten heel veel over het eiland, de verschillende wijken, formaliteiten enz. Waarschijnlijk zit er ook wel een huiseigenaar in hun netwerk die voor langere tijd wil verhuren.
Succes!
Gerard.
Hoi Gerard ben jij niet die kennis van remco nieuwenhuis?
Remco Nieuwenhuis uit Lelystad?
Hoi Elly,
We zijn van plan om voor langere tijd(minimaal 2 jaar) naar Bonaire te gaan.
Ik werk in het toerisme en heb al contact met een werkgever op Bonaire.
We zijn nog niet eerder op Bonaire geweest, wel op Curacao.
Het is allemaal spannend en helemaal een uitdaging om de katten mee te nemen.
Als ik iets huur dan wil ik wel eerlijk zeggen dat ik katten heb.
Ik weet niet of het een alternatief is om mijn katten bij aankomst voor even in het dierenpension te laten(liever niet maar ja je moet wat).
Wat leuk dat jouw man en dochter er werken. Bevalt het ze goed?
Ik snap ook niet wat ik hier nog doe als ik naar buiten naar
de regen kijk hier.