Ik ben al best lang lid, maar deed nooit wat op het forum, behalve meelezen, nu ik een berichtje gepost heb op het Gambia Forum, stel ik mij ook maar even voor. Ik ben Simone en ben dol op reizen, het liefst met een backpack, zo lang mogelijk ![]()
Ik ging al eens naar OekraĆÆne, Oeganda, Vietnam, Bonaire, Curacao, Canada, Thailand, MaleisiĆ« en Cambodja. Verder de āstandaardā vakantielanden zoals Frankrijk, ItaliĆ«, Duitsland, BelgiĆ«, Spanje en Engeland bezocht. En als citytrips: Londen, Parijs, Budapest, New York (:-)), Antwerpen, Nimes (Frankrijk), Rome enz.
Voor nu staat er niet zo veel op de planning, verhuizen, trouwen, nieuwe auto, enzovoort; duur jaartje, maar we zijn ons aan het oriĆ«nteren op Gambia, als je tips weetā¦
Verder wil ik graag nog een keer naar Zuid Amerika (eigenlijk alle landen, maar Colombia staat hoog op het verlanglijstje), Australiƫ, Westkust USA, China (het liefst naar toe met de Trans Mongoliƫ Express), India, met de trein naar Istanbul en als ultieme droom: over land naar Zuid Afrika!
Groetjes Simone