Mijn naam is Tuan, ik ben geboren in Nederland maar een volbloed Vietnamees. Op het moment heb ik veel interesse in leven/wonen/werken in Vietnam, eventueel als Dutch Expats of via andere wegen. Hiervoor ben ik erg benieuwd naar anderen die deze ervaring of weg al eerder hebben bewandeld om deze te delen en elkaar te helpen. Daarnaast vind ik het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en het uitbreiden van beide netwerkkringen is nooit een slecht idee.
Zelf ben ik een ambitieuze starter met 3 jaar commerciële ervaring. In 2012 ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam en heb mijn bachelor gehaald in Management Economie en Recht (MER).
Ik kan vloeiend Nederlands, Engels en Vietnamees spreken en daarnaast de basis onderdelen van Duits en France.
In mijn vrije tijd doe ik aan sport en houd ik van lezen, reizen, films, muziek, games, gadgets en nog zo veel meer. Indien je vragen hebt of kennis wil maken, aarzel niet om mij te benaderen, toe te voegen of een privé mail te sturen.
Hoi Tuan,welkom op wereldwijzer !
Ook plannen om in de toekomst uit te wijken naar Việt Nam?
Indien je met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Việt Nam hier op wereldwijzer.
Weet zeker dat er verschillende mensen je vragen zullen beantwoorden.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Tuan !
Groet,georgessiam.
Top dankjewel! Nouja, concrete plannen nog niet helemaal om naar Vietnam toe te gaan, maar wie weet wat de toekomst mij brengt. Maar ik sta zeker open voor een toekomst in Vietnam, een wereld zonder grenzen denk ik dan altijd Zou ideaal zijn.
Bedankt voor de welkom en tip! Stel het zeer op prijs!
Dat is met alle plezier gedaan,Tuan !
Nou zelf had ik het genoegen om dit prachtig land dat Việt Nam wel is te bezoeken.
Vooral de Ha Long Bay vondt ik één van de mooiste omgevingen in Vietnam en heel Azie.
Succ6 nog Tuan !