Hoi! Even voorstellen!

Hoi iedereen!

Mijn naam is Josine en ik ben 24 jaar. Ik ben momenteel alweer een jaar werkzaam in de kinderopvang als oproepkracht. In 2013 heb ik mijn Bachelor of Social Work gehaald, maar ik ben erachter gekomen dat de hulpverlening toch niet mijn ding is… Dus ik ben nu eigenlijk aan het rond zoeken wat ik dan WEL wil.
Ik ben al wat wereldwijs, heb als kind vroeger overal in Europa gekampeerd met mijn ouders. Echter had ik er toen niet echt interesse in. Ik kan dus zeggen dat ik in heel Europa ben geweest, maar echte herinneringen heb ik niet… Verder ben ik ook al wel uit Europa geweest, de Verenigde Staten wel te verstaan. Mijn tante is daar in de jaren 90 naartoe geëmigreerd (California) en dus hebben we altijd een adresje daar.
VS heeft mij altijd al aangetrokken, ben afgelopen jaar ook alweer terug geweest, dit keer naar de oostkust (New York). Ook veeels te kort, een weekje maar, maar ik kom zeker terug.

Ik ben nu aan het verder kijken voor reisplannen, ik ben aan het orienteren om als au pair naar de VS te gaan voor een jaar. Ik kwam ‘per ongeluk’ op dit forum terecht, dus wie weet kan ik mijn ideeën delen of inspiratie op doen.

Hoi Josine, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste even een kijkje nemen in ons Au-pair forum.

Gezien! Daar zal ik eens even rondkijken, bedankt!!