Ik ben aart. Heb samen met mijn vrouw en onze VW California-Camper de afgelopen elf jaar bijna heel Europa doorgereisd. Dat doen we dan in het voorjaar en in het najaar. Nee geen echte wereldreiziger dus, maar er wel in geïnteresseerd.Want moet het nu zelf wat kalmer aandoen.
Hoi aart,welkom op wereldwijzer!
Hoe gemakkelijk kan het zijn, je springt in je auto of mobilhome en je vertrekt op reis.
Je gaat van plaats tot plaats en je bezoekt wat je wilt, heerlijk toch aart?
Ben je ook al in Noorwegen geweest met je camper,Aart?
Het land van de fjorden, bergen, vlakten, typische dorpen en diepblauwe meren is een must voor wie van natuur houdt. Je kan er met de mobilhome of de wagen een heerlijke route volgen. De noordkaaproute (E6) doorkruist het hele land van Oslo in het zuiden tot de noordkaap in het noorden. Gaandeweg merk je dat het klimaat, de fauna, de flora en de ingesteldheid van de bevolking veranderen. Dat neemt niet weg dat het er overal wondermooi is en dat je dingen zult te zien krijgen die je nergens anders zult zien.
In iedergeval suc6 nog met je camperreizen in Europa Aart!
**Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van een vw california camper ! **
http://static.aanbodpagina.nl/img/685/vw-california-t4-camper-2-4d-super-mooi.jpg
Hallo Aart, welkom op WW ![]()
Leuk dat je ook een autoreis liefhebber bent. Ik ben benieuwd om meer te lezen over jullie avonturen met reizen door Europa. Ik weet niet of je al eens in Noorwegen was, maar kom anders eens buurten op het Noorwegen forum hier op WW, daar gaat het regelmatig over camper reizen ![]()