Hoe overnacht jij het liefst in Italië?

Hoe overnacht jij het liefst in Italië? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Wij hebben een zoon en schoondochter die in Italia wonen.:kus: Wij >>> er heen en :slapen: in hun huis. Wij gebruiken alles daar :was: :zon02: en laten ons eigen verzorging middelen daar. Wij nemen ieder alleen 1 stuk handbagage mee. Wij stappen voor onze deur in de trein naar Schiphol >>> daarheen en op het vliegveld daar weer voor 5 minuten in de trein. Wij stappen 10 minuten lopen van hun voordeur er weer uit als zij werken of zij halen ons op. We beschikken over de auto en de trein en de bus stopt voor de deur. Zij wonen 5 minuten lopen van de grootste overdekte winkel centrum in Italia, 10 minuten met de auto van het strand, en 20 minuten van het cultuur in hartje Rome. Hoe kan het nog beter. Uitgerust uit en thuis in 4.5 uur.

Ik overnacht het liefste in een appartement. Ik vind dat het een aantal voordelen heeft, die bijvoorbeeld een hotel niet heeft:

• Meer privacy
  • Meer ruimte
  • Goedkoper dan een hotel (en je krijgt er meer voor)
  • Je voelt je net een local, omdat je gewoon je ‘eigen huis’ hebt
  • Midden in de stad
  • Mooie inrichting en alle voorzieningen die je je maar kunt bedenken
    Deze voordelen gelden natuurlijk niet voor alle appartementen, maar wel voor het appartement wat ik gehuurd had via Rental in Rome. Daarnaast was de service ook goed en de prijs-kwaliteitverhouding perfect.
    Ik zou het iedereen aan willen raden om een kijkje op www.rentalinrome.com te nemen als je van plan bent naar Rome te gaan.