Deze zomer heb ik het geluk op een appartementje te kunnen passen in Nice. Een uitgelezen kans om kennis te maken met deze prachtige havenstad én de Franse taal, die ik al jaren onder de knie probeer te krijgen, in praktijk te brengen. Voorwaarde is wel dat ik een leuke bijbaan kan vinden gedurende de zomermaanden juli en augustus.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee en kan je mij helpen met het vinden van een baan / openstaande vacatures of werknemers-zoekende-werkgevers? De horeca ligt misschien het meest voor de hand. Hier heb ik ook veel ervaring mee. Tips t.a.v. ander werk zijn echter ook welkom. Verder ben ik erg benieuwd naar mensen die al ervaring hebben met een zomerbaantje in Nice, of andere Franse steden.
Alvast bedankt!
Hoi, mijn zoon doet deze zomer hetzelfde. Heb jij wellicht tips voor hem om een bijbaan te vinden in Nice?
Dank alvast.
Hallo,
Uiteindelijk heb ik niets op afstand kunnen regelen in Nice en heb ik mijn plannen gewijzigd… helaas.
Ik wens uw zoon veel succes, ik hoop dat het hem wel lukt een (leuke) bijbaan te vinden!
Vriendelijke groet,
Veerne