Mijn is Peter.
Ben 38 jaar getrouwd met Hannie.
45 jaar werkzaam geweest in de koudetechniek ( grote koel/vriesinstallatie )
Per 1 oktober wegens omstandigheden met de VUT, bevalt me steeds beter.
Mijn hobby’s zijn op vakantie gaan, meestal Oostenrijk, Franrijk en Spanje met de caravan of vliegtuig naar Spanje, verdere hobby’s zijn wandelen, skiën, computeren en knutselen maakt niet uit wat ( begin van het jaar 3 maanden de woning van 1 van mijn zoons opgeknapt.
Nu voorbereidingen bedenken voor een korte vakantie in juni, keuze valt wellicht op Zeeland.
De campings die Hannie en ik uitzoeken zijn naturistencampings.
Hoi Peter,welkom op wereldwijzer!
Ook plannen om tijdens je vakantie in Zeeland de populaire badplaats Renesse te gaan bezoeken,Peter?
Het ligt op het noordelijkste Zeeuwse schiereiland Schouwen-Duiveland, geliefd om zijn brede stranden, en grenst aan het duin- en bosgebied ‘De Boswachterij Westerschouwen’
Het gastvrije centrum van Renesse biedt prima winkels, het middeleeuwse slot Moermond en leuke cafeetjes waar je van een kop Zeeuwse koffie met een stuk ‘paptaart’ kunt genieten,heb ik me laten vertellen,Peter !
In iedergeval als je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Nederland Forum hier op wereldwijzer.
Voor informatie over naturistencampings,kan je altijd terecht op het Naturisme Forum
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.