Himalaya 4 weken vanaf half juli - wie gaat mee?

Wie is er in voor een avontuur? Wij hebben nog een paar plaatsen vrij voor een geweldige tocht door de Himalaya, 4 weken vanaf half juli. Hier de oproep van Lia, die de reis (helemaal gratis) organiseert:
“Beste mensen, ik ben een groep aan het samenstellen voor de half juli t/m half augustus 2013 en op zoek naar mensen die bereid zijn hun westerse bril af te zetten, een avontuurlijke inslag hebben, zich willen laten verwonderen, van lopen houden door een onbeschrijflijk landschap, die er van genieten niet meer mobiel bereikbaar te zijn, en zich willen overgeven aan de Koninklijke Himalaya in Zanskar (India), en zo zichzelf een life changing ervaring geven. We trekken in een karavaan met paarden die je bagage dragen over paden waar het asfalt ophoudt te bestaan en slapen in tentjes onder ‘n dak van duizenden sterren, altijd langs beken of rivieren. Tegen de hellingen zie je de eenvoudige boeddhistische Ladakhi huizen en witte chortens verstild liggen, kinderen die je onderweg met hun stralende gezichtjes vol snot en rode wangen bloemetjes aanbieden…Kortom: interesse? Voor verdere details stuur mij een pm berichtje,kunnen we nadien onze gegevens uitwisselen.
Voor 9 februari beslissen, want anders zijn we te laat voor het boeken van de vluchten

Het gaat om een reis en tocht in India trouwens. Als je interesse hebt en meer informatie wilt stuur mij een pm berichtje,kunnen we nadien onze gegevens uitwisselen.

Winterse groet!