Hier ben ik dan

Ik maak al een tijdje gebruik van dit forum, maar nu maar eens voorstellen.

Mijn naam is Royan van Velse. Reizen en fotograferen zijn grote hobbies, maar ook schrijven is daar een onderdeel van. Ik heb inmiddels zo’n 70 landen bezocht en meer dan de helft van mijn leven in andere landen doorgebracht.

Dit jaar heb ik mijn eerste reisboek uitgebracht www.ecritures.nu/reizen. Dit boek gaat over wat meer ongewone landen, die in opspraak zijn of waren en waar reizen niet altijd even veilig was. Ik ben van plan om nog meer te gaan schrijven maar daar moet ik natuurlijk wel weer wat voor gaan reizen :wereld:

Ik heb er in ieder geval al wat ideeën over. Vliegen en onderwaterfotografie vind ik ook weer mooi dus daar publiceer im regelmatig over in tijdschriften. De hobbies lopen wat uit de hand maar geven me veel plezier. Er komt een tijd dat ik dit alles ga combineren in één reis.

Groeten,

Royan

Hoi Royan,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,was Thailand ook één van de 70 landen die je al hebt bezocht Royan?
Indien je nog vragen hebt over fotografie,dan kan je altijd terecht in de reisfotografie forum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog met je reisboek,Royan!
groet,georgessiam.

1 like

Bedankt voor de tip. Ik ben nog niet in Thailand geweest. Er staan eerst nog wat andere landen op de rol.

Grtz, Royan

Nou moet je beslist doen,Royan!
Op vakantie gaan naar Thailand is proeven van de typische cultuur en genieten van de rustige en paradijselijke stranden. Thailand is gelegen aan de Indische Oceaan en staat voor prachtige stranden, ongerepte natuur, eindeloze rijstvelden en talrijke tempels.
groet,georgessiam.