Hi! Ik stel me dan ook maar even voor!!!

Hi!

Ik ben Manouk, 22 jaar. Op dit moment verblijf ik in Australië, Brisbane. In eerste instantie was het de bedoeling om te gaan werken als Au Pair. Helaas heb ik 1 hele slechte ervaring gehad bij een gezin. nu zit ik bij een ander gezin maar ben er toch achter gekomen dat het toch niks voor mij is. Ik wil meer zien van Australië en mensen ontmoeten!! Op dit moment verblijf ik nog bij een gezin maar ik ben hard opzoek naar werk, en misschien een leuke reispartner. Ik hoop hier wat wijzer te worden en misschien wat hulp te krijgen van de mensen die ervaring hebben!

Grtzz

Hoi Manouk,welkom op wereldwijzer!
Nou spijtig dat je slechte ervaringen had in het Au pair werk,heb je het een beetje onderschat Manouk?
Ik las ook dat je op zoek bent naar ander werk misschien kun je wat vinden op www.gumtree.com.au alsook op Huxley | Financial Services Recruitment | Huxley
Ook kan je via notice boards die je in veel hostels en contactpunten terug kunt vinden en locale uitzendbureau’s op zoek gaan naar werk,Manouk!
En natuurlijk kan je altijd met je vragen terecht in het Australieforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog en hopelijk moet je niet al te lang zoeken naar een nieuwe baan.
groet,georgessiam.