Hey reizigers! Eurotrip met de auto :)

Mijn naam is Sander en ben 19 jaar. Afgelopen zomer heb ik samen met 4 vrienden een reis door Europa gemaakt met de auto. Hierbij hebben we in 30 dagen, 18 verschillende landen aangedaan: Duitsland, Tsjechië, Polen, Oekraïne, Moldavië, Bulgarije, Turkije, Griekenland, Albanië, Macedonië, Montenegro, Kroatië, Slovenië, Italië, Zwitserland, Frankrijk, Luxemburg en België. Ja, het klinkt heel veel en dat is het ook wel, maar toch was het zeker de moeite waard. We hebben de 9000 km afgelegd met een Volvo V70 uit '97 en het was een mooi avontuur! Zeker als je door landen rijdt als Moldavië en Oekraïne, waar op sommige plekken de tijd lijkt te hebben stil gestaan.

Mochten er mensen zijn die the same trip willen afleggen, dan kun je me van alles vragen. Je zult namelijk de nodige voorbereiding moeten treffen!

Groeten Sander

Hoi Sander,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht,Moldavië is nog niet bekend bij de toeristen,maar het land heeft diverse kerken en kloosters en een mooie natuur.

Kerktoren van het Chitçani klooster
Indien je nog leuke tips hebt over het land Oekraïne,dan kan je die altijd posten in het Oekraïne forum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Sander!
groet,georgessiam.

Kwantiteit reizen…