Hey, ik ben nieuw hier

Hey,

Binnenkort ga ik met vrouw en drie kinderen in mexico wonen.
We willen graag een bed en breakfast starten in queretaro, 200 kma ten noorden van mexico stad.
Over twee weken vertrekken we ‘op prospectie’. We gaan 4 maand in mexico wonen om een aantal dingen te regelen en te onderzoeken; school voor de kids, werk voor de papa, verkoop eigendommen (grond, eventueel huis), aangaan lening, aankoop grond (met eventueel huis erop) om b&b te starten…
Ondertussen staat alles in Belgie even stil. Onze huur betalen we voorlopig gewoon verder. Hopelijk kunnen we dan volgend jaar definitief de stap zetten en emigreren naar mexico. Het is niet helemaal vreemd want mijn vrouw en onze oudste dochter is in Mexico geboren…

Goede avond
Welkom op ons groot en interessant forum !
Hoe kunnen we je helpen?
Groetjes
Sopirla>>>

Oh,
Geen idee.
Nog zoooo veel te doen.
Ik wil eerst graag aan de slag als ‘english teacher’ , liefst in een internationale school in queretaro. Ik ga nu even mijn cv vertalen in het engels zodat ik die alvast kan doorsturen naar een aantal basisscholen in queretaro.

Groetjes, Diederik

Dit is een goed idee. Zorg, voor je daar bent, dat alles in orde is: job, huis, enz.
Het zal wel een aanpassing zijn voor iedereen, vergeet het niet, hoe klein dan ook (zie klimaat).
Het is een groot stap voor iedereen.
Ik hoop van harte dat jullie daar een mooi B&B kunnen maken.
Als je nog iets nodig hebt, we staan klaar om je te helpen.
Een fijne avond, allemaal !
Groetjes
Sopirla>>>