" het leukste van weggaan is misschien wel het thuis komen "

(origineel bericht op be-more.nl)

" het leukste van weggaan is misschien wel het thuis komen "

Hallo iedereen,

Nog 4 dagen en dan gaat mijn grote avontuur beginnen. “Floor gaat dan naar Zuid-Afrika”!!!. Ik heb er ontzettend veel zin en kan bijna niet meer wachten. Ik vind het ontzettend spannend. Ik ben heel benieuwd hoe ik het daar bij de kids vindt.

De koffer staat klaar en mijn handbagage extra gevuld. Ook het afscheid nemen is al begonnen, en dat is gek! Zaterdag nog een afscheidsborrel voor vrienden en familie. Het is maar voor even, en zodra ik in het vliegtuig zit ga ik twee hele mooie maanden hebben.

Als er nog mensen zijn die mij een afscheidskus willen komen brengen, ik ben zaterdag middag thuis. (tip)

Je mag me altijd sms’jes sturen of bellen op mijn Afrikaanse nummer. Die heb ik nu nog niet, maar zal ik op de site zetten als ik het nummer weet. Je kunt goedkoop bellen met belbob of telekampioen. Mocht je mij een kaart met klompen en tulpen willen sturen dat kan op;

Mother of peace
Floor jonkman
Po Box 7074
4150 Illovo
Kwazulu-Natal
South-Africa

En leuke berichtjes op mijn weblog achterlaten is ook altijd mogelijk.

Ik ga nu nog 4 dagen genieten van de blaadjes die van de bomen beginnen te vallen, want die zal ik daar niet zien. Het is daar ZOMER!! Bof ik even.

Heel veel liefs,
Floor

Ps: Ik vindt de titel een hele mooie zin.

(origineel bericht op be-more.nl)