Het Grote Zoekplaatjestopic

Hmm, gewone antwoorden zouden dit topic een stuk leuker maken… :slapen:

Citaat gepost door Physio75: “Strict genomen zou ik niet zeggen dat wat je op de foto ziet een eiland is, maar in feite maakt het wel onderdeel uit van een eiland.”

Vraag: In Australië ? Vissen op haaien of zwaardvis ?
N.B. (Physio75 heeft nog gewerkt in Australië …zoekplaatje “airstrip station…”)

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Als het hiermee de goede richting uitgaat zal ik hem niet gevist krijgen want nu ff geen tijd…

misschien ben ik hem nu helemaal aan 't weggeven:
die hint van Physio75 interpreteren alsof Great Barrier Reef een schiereiland van Australië is? Daar wordt effectief op haaien gevist en … daar zijn getijden (heb aandachtig naar de palen gekeken op een foto ve aanlegsteiger aldaar) ofwel Tasmanië ?
Haha…ben ik gever in voorzetjes aan 't worden ipv zoeker…

Ben het daar helemaal mee eens. :idea:

Maargoed, vanavond ofzo maar weer eens een poging wagen.

Okee, op de vraag van Maffi of het een eiland is, kan ik ook gewoon “ja” zeggen. Maar ik probeer alleen zo volledig mogelijk te zijn, om later niet te horen dat ik jullie op het verkeerde been zet :zon02:

Het is niet Australië, maar wel in de buurt! Geen haaien of zwaardvis, wel andere vis…

misschiendan wel

NZ

Coromandel

Marlin fishing

at Pauanui, Tairua NZ?

Met NZ en marlin fishing zit je goed! En je hebt met Coromandel ook het goede eiland (noordereiland), maar niet de goede regio. Er wordt niet alleen marlin gevangen, maar dat is wel de grote vis waar ik op doelde.

@roberts: Volgens mij is het een prima antwoord op mijn vraag, zelfs meer dan een ja of nee! Ik zie jouw probleem niet. Ga zo door Physio.

1 like

Is het misschien Whangaroa Harbour?

Mercury Bay - Whitianga

Ik ga hier na dit antwoord verder niet op in, maar kijk de scorelijst eens na en zie wie er allemaal nog actief zijn…

Hul de antwoorden maar in nevel als jullie dat willen, maar de oorspronkelijke insteek van dit topic was m.i. anders dan onderstaand voorbeeld ->

Strict genomen zou ik niet zeggen dat wat je op de foto ziet een eiland is, maar in feite maakt het wel onderdeel uit van een eiland.

pff…Plenty Bay - Whangamata

Blijkbaar ga je er wel op in, maar je zit echt verkeerd. Als de vragensteller een vraag stelt en je krijgt een helder en duidelijk antwoord, en dat is hier geval, dan is er echt niets mis. De antwoordgever doet zijn best een goed antwoord te geven en daar moet je vanuit gaan. De scorelijst zegt trouwens alleen dat er talentvolle nieuwe zoekers zijn bijgekomen. Of hebben oudere zoekers of beheerders een streepje voor?

Kunnen we nu gewoon verder zoeken ipv zeuren over een antwoord?

Hokiana harbour?

Na dit antwoord schreef ik, maar nu betrap ik me op ongehoorzaamheid…

En nee, oudere bezoekers en beheerders hebben geen streepje voor :dag:

Hier wil ik nog wel even aan toevoegen, dat gewoon de sfeer waar dit spelletje eerst omdraaide, er gewoon niet meer is.

Iemand van ons stelt simpele vragen en men krijgt een uitgebreid, soms zelfs zeer uitgebreide inteligente antwoorden terug, dat voor mij in ieder geval de lol er zo nu en dan een beetje af is, wat niet wil zeggen, dat ik niet meer mee wil doen.

Staat er een plaatje en er zijn al wat aanwijzingen, vind ik het nog steeds leuk om te doen, maar het moet wel leuk blijven en dat is het soms echt niet meer.

Ik ben dan wel een van de (oude) velen in het lijstje, maar geen beheerderof wat dan ook, dus heb nergens een streepje voor en dat is ook niet nodig.

Ik hou even pauze.

1 like

Hij zit er tot nu toe niet bij, dus het is niet:
Whangaroa Harbour
Mercury Bay - Whitianga
Whangamata - Bay of Plenty
Hokianga Harbour

Dutchgirl en Maffi zitten wel in de goede regio.

@ Roanna: wat de oude sfeer was is moeilijk aan te voelen voor een nieuwkomer zoals ik. Ik vind het een leuk spel en probeer zo goed mogelijk antwoord te geven, en zo goed mogelijk mee te spelen. Op de vraag van het eiland wilde ik niet eenvoudig ja of nee zeggen want het noordereiland van NZ is wel een eiland, maar het is een heel groot eiland.
Ik zou het jammer vinden als oudgedienden het minder leuk vinden om mee te spelen tegenwoordig, en zal proberen mijn antwoorden iig kort en bondig te houden. :wereld:

1 like