here i am

hellooo!

ik kwam me even voorstellen…
ik ben margriet, 21 jaar en woon in frieslandje.
ik heb een tijdje geleden al een paar keer deze site bezocht voor informatie om in het buitenland te komen.
ik ben 2 jaar geleden in Ghana geweest met World Servants voor 3,5 week om een bevallingskliniek helpen opbouwen en met kinderen te werken. Dat beviel me echt supergoed !!
nuu ben ik eind dec. weer teruggegaan naar de mensen voor een maandje en iedereen weer bezocht. En nu sinds ik in NL ben ben ik alweer druk bezig om nu voor een jaartje weg te gaan om te gaan werken in het buitenland voor eerst een jaar en als het bevalt dan voor altijd er te blijven. En mijn doel is natuurlijk GHANA!
Wel hoop ik om betaald werk te gaan vinden maar omdat ik weet dat het niet zo makkelijk om betaald werk te vinden dacht ik dan ook maar rondkijken voor vrijwilligerswerk zodat ik sowieso weg kan. Ik ben hier nu in Nederland 2 jaar als kapster aan het werk alleen wat mij het gelukkigst maakt is weer naar Ghana gaan en te werken met kinderen… Dussss dat is mijn doel en daarom ben ik hier!

:dag:

Hoi Margriet,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Vrijwilligerswerk Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen.
In het subforum Vrijwilligerswerk Aanbod Projecten vind je aanbod en vacatures van vrijwilligerswerk projecten in het buitenland van diverse vrijwilligerswerk organisaties.
Succ6 nog met je plannen,Margriet!
groet,georgessiam