Helloooo!

Hoihoi,

Mijn naam is Geertje en ik heb me aangemeld bij dit forum omdat ik van plan ben een hele tijd te gaan backpacken. Ik ben 20 jaar en bijna klaar met mijn studie, dus nu is het zoeken hoe het verder gaat. Voor mij is het duidelijk: geld verdienen en dan weg!

Mijn naam op dit forum is GinnyTravels omdat mensen in het buitenland mijn naam niet uit kunnen spreken, dus op reis heet ik Ginny! Moet wat hé? :slywink:

Ik ben benieuwd wat de toekomst me gaat brengen en wat ik nog allemaal ga beleven!

Groetjes Geertje

Hoi Geertje,welkom op wereldwijzer!
Om ervoor te zorgen dat jouw dromen over backpacken werkelijkheid worden, zal je jouw plannen moeten concretiseren. Dat maakt het makkelijker om belangrijk zaken uit te stippelen. De eerste zaken waar je over na moet denken zijn de volgende:
Waar wil je gaan backpacken?
Wanneer wil je gaan backpacken?
Hoelang wil je gaan backpacken?
Met wie wil je gaan backpacken?
Wat is je budget?
Zodra je deze zaken duidelijk hebt, kan je informatie gaan zoeken over jouw reisbestemming Geertje!
Natuurlijk kan je ook altijd terecht met je vragen in de verschillende landenforums hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Geertje!
groet,georgessiam.

Hoi!

Bedankt voor deze tips! Ga ik zeker wat mee doen! Ik vind het inderdaad lastig om duidelijk te krijgen voor mezelf wat ik nu precies wil. Dat ik wil reizen staat vast, maar dan de rest nog…

Bedankt! Groetjess