Hallo lieve reisliefhebbers,
Ik ben Laura en dol op reizen! Ik ben op dit moment een nomadenbestaan aan het leiden (soms wel lijden :slywink:…), en ik heb mijn appartement in Gouda voor een half jaar verhuurd. Ik heb net mijn job opgezegd om het roer om te gooien, en wil daarom in het najaar een aantal maanden gaan reizen.
Landen die ik heb aangetikt:
Europa: Italie, Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk (ook half jaar gewoond), Spanje, Kroatie, Corsica, Oostenrijk, Zwitserland, Portugal en Turkije
Buiten Europa: Curacao, Bali, Gili Islands, Andeman Islands, India
Mijn laatste (spirituele) reis naar India is wel mijn meest memorabele!
Zuid of Latijn Amerika staat erg hoog op mijn verlanglijstje. Hoop hierover ook aantal tips te vinden.
Ben erg nieuwsgierig wat deze site me allemaal verder te bieden heeft! :wereld:
Cheers Laura!
Hoi Laura,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen wat betreft de Andeman Islands?
Wel Laura,deze reissite heeft veel te bieden,buiten de verschillende landenforums,het reisgenotenforum,vrijwilligersforum etc… is het hier op wereldwijzer een vrolijke boel .:cheer:
Als je wilt kletsen over een bepaald onderwerp dat niets met reizen te maken heeft,wel dan kan je altijd terecht op de Stamtafel kletstopic
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Hallo Georgessiam,
Bedankt voor je reactie, ik vind de site nog wel een beetje druk en chaotisch maar dat zal wel kwestie van wennen zijn denk ik ;-)!
De Andeman Islands is een ultiem plekje als je op zoek bent naar rust en weinig activiteiten. Het heeft een prachtig blauwe zee en dagelijks een adembenemende zonsondergang. Ik ging er na 3 weeken druk India heen om er 6 dagen bij te komen. Lekker gedoken want ze hebben echt heel mooie duikplekken rondom de eilanden, en verder scooter gehuurd en ons zo verplaatst op het eiland.
Heb je plannen er naartoe te gaan?
Groetjes Laura
Nou zo direct niet,maar later ben ik wel van plan om er eens naartoe tegaan !
Had onlangs nog een documentaire gezien van de Andeman Islands ,daarom dat ik je die vraag stelde Laura !
In iedergeval als je nog met vragen zit over de werking hier op wereldwijzer,dan laat je maar iets weten via een pm-berichtje,Laura!
groet,georgessiam.