Heb jij in 2011 plannen om naar het buitenland te gaan voor je studie?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Heb jij in 2011 plannen om naar het buitenland te gaan voor je studie?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Ja ik heb zeker plannen om naar het buitenland te gaan. Ik wil graag voor mijn studie Commerciele Economie naar het buitenland. Ik twijfel alleen nog over waar ik precies heen wil en hoe ik het allemaal ga regelen…Heeft iemand tips voor me?
Ik ga waarschijnlijk een half jaar naar Australie. Ik wil daar per september stage gaan lopen, maar moet het allemaal nog regelen…
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik op stage moet ik het buitenland. Ik doe verpleegkunde en zie niet waarom ik het nodig zou vinden om buitenlandse ziekenhuis stage te moeten lopen. Daarentegen lijkt me het reizen daarom heen wel leuk. what to do?
Esmees: Buitenlandse ervaring is altijd een voordeel op je CV dus dat zou alvast 1 reden zijn, al moet je dan natuurlijk nog kunnen onderbouwen waaròm je voor die stage hebt gekozen. Zolang je in Europa blijft denk ik dat je weinig verschil zal merken in de verpleging, maar als je buiten Europa op stage gaat zijn er altijd wel verschillen in aanpak van bepaalde dingen. Ook interessant om te zien hoe ze die dingen daar dan doen, geeft je weer meer inzicht en andere ideeën. Als het mogelijk is qua tijd en geld zou ik het zeker doen
Ikzelf moet nog véél regelen voor mijn stage die waarschijnlijk ergens van mei t/m november gaat lopen. Denemarken, dus het is redelijk dichtbij. Maar behalve onderzoeksvoorstel is er nog niet echt iets geregeld, dus het wordt nog druk hier de komende tijd
Ik ga hoogstwaarschijnlijk van eind augustus t/m eind december studeren op een universiteit in Finland voor mijn Verpleegkunde studie samen met een paar andere studenten. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan